- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Ash vs. Evil Dead (2015)
Ash vs. Evil Dead (2015)
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Not bad.
Het einde vond ik erg leuk gedaan en zoals ik ze ook graag zie maar het is vrij zeldzaam tot nu toe.
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
'Eindelijk' weer een aflevering die puur genieten is.
Ik vraag me trouwens af wat Ash gaat doen aangezien hij van het groepje weg is gegaan... maar ze zullen elkaar vast weer tegenkomen.
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Wederom een leuke 8ste aflevering. Hopelijk blijft dit ook zo.
Raffael77
-
- 1891 berichten
- 0 stemmen
Ik heb de rest ook gezien maar aflevering 8 nog niet maar het is eigenlijk een grappige serie die zwaar over de top is en een goede soundtrack heeft.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Zo, het zit er na vandaag weer op. 10 afleveringen vliegen voorbij. Gelukkig komt er een tweede seizoen.
Ash vs Evil Dead is alles wat ik hoopte en misschien nog wel beter. Erg genoten van de brute mix tussen humor en geweld.
tattoobob
-
- 8198 berichten
- 2562 stemmen
Toffe finale ook.....op naar seizoen twee. 
tattoobob
-
- 8198 berichten
- 2562 stemmen
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Ben benieuwd naar seizoen 2. Komt dat deze week weer?
https://image.tmdb.org/t/p/w376/tQekdjBzZHog1reKRwrUw4A0tNi.jpg
Deze chick ziet er fris en fruitig is. Een lekker ding toch? 
tattoobob
-
- 8198 berichten
- 2562 stemmen
Seizoen twee zal wel voor eind dit jaar gepland staan.....gok ik.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 berichten
- 1305 stemmen
Net S1 D2 gepindakaast, dus ook ik kan nu het hele eerste seizoen uitkijken.
Nice
.
Alexander1900
-
- 1708 berichten
- 563 stemmen
Seizoen twee zal wel voor eind dit jaar gepland staan.....gok ik.
Ah, dat duurt nog wel even dus. Jammer.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Doordat het hele film/serie-gebeuren bij mij op dit moment een beetje op zijn gat ligt, was deze serie me helemaal ontschoten. Terwijl ik hier zo erg naar uitkeek. Voordeeltje is wel dat ik meteen het hele seizoen in één keer kon bekijken.
En wat is dit enorm vet! Het had niet beter kunnen zijn, de serie heeft 100% de Evil Dead feeling. Wat wil je ook met de Raimi's achter het stuur en Campbell in de hoofdrol. Toffe sidekicks ook en Lucy Lawless
Het is volledig in de stijl van Evil Dead 2, met een flinke dosis zwarte humor dus. Tevens ook één van de bloederigste series die ik ken, heerlijke smeerlapperij. Tof ook dat dit enorm goed wordt ontvangen, op naar seizoen 2 dus en hopelijk meer!
AmazingPP
-
- 2523 berichten
- 1858 stemmen
Erg grappige en smerige serie die verder gaat waar de films ophouden. En dan praat ik natuurlijk over de eerste drie delen, niet die afschuwelijke remake van een aantal jaar terug. Fijn dat Ash terug is! Ik vind de serie erg geslaagd. Ten eerste: de speelduur van de episodes is fijn. Een half uur is lang genoeg als het bloed van je scherm spat! Ten tweede: Campbell heeft genoeg zelfspot om zijn rol wederom met verve te spelen. Ten derde: Fijn dat Raimi zichzelf er mee heeft bemoeid. Ten vierde: Geinige effecten. Goed gedaan, eigenlijk niks op aan te merken! Kom maar op met seizoen 2!! 
martijnk
-
- 774 berichten
- 310 stemmen
Het begint wel een beetje eentonig te worden moet ik zeggen.
keimpeS
-
- 838 berichten
- 0 stemmen
Eerste episode gezien en zeker voor liefhebbers van de filmreeks veel herkenning en gore, ik heb zin in de volgende episodes...
GUNTHER-123
-
- 21 berichten
- 18 stemmen
zeer leuke serie met ash uit de films evil dead .?kyk al uit naar seizoen 2 ?echt een aanrader
tattoobob
-
- 8198 berichten
- 2562 stemmen
Teaser seizoen 2.....ziet er eerlijk gezegt nog vetter uit als het eerste 
tattoobob
-
- 8198 berichten
- 2562 stemmen
THEMARSVOLTA
-
- 9 berichten
- 1 stemmen
Geen berichten over het 2e seizoen??? Inmiddels alweer 5 afleveringen uit, vrijwel net zo goed als seizoen 1!! Fantastische serie, waarbij ze humor gore/horror echt top weten te combineren.
tattoobob
-
- 8198 berichten
- 2562 stemmen
Geen berichten over het 2e seizoen??? Inmiddels alweer 5 afleveringen uit, vrijwel net zo goed als seizoen 1!! Fantastische serie, waarbij ze humor gore/horror echt top weten te combineren.
Zelfs beter als het eerste seizoen....maar beide top.
Donkerwoud
-
- 8660 berichten
- 3940 stemmen
Eerste seizoen 3.5*
Ongeveer zo bevredigend als uiteenspattende hoofden, emmers bloed, een oneliners spuwende Bruce Campbell en ouderwetse creature design kunnen zijn. Misschien is de serie zelfs beter dan ik had verwacht, want voor een horrorkomedie weet het verrassend goed de willekeurige waanzin aan te vullen met horror/suspense van niveau. Echt ondragelijk eng wordt het niet, maar bij vlagen is het absoluut vakkundig griezelwerk. Het is ook knap hoe de serie nooit gas terug lijkt te nemen; ik heb 'm in twee sessies van vijf afleveringen per keer gezien, en het kijkt nog steeds weg alsof de makers hun voet op het gaspedaal hebben gezet en door blijven knallen. Het budget is dan ook toereikend voor zeer behoorlijke CGI en ambitieuze actiescènes. Een beter script met minder 'die persoon redt die persoon' had het misschien nóg beter gemaakt, maar 'Ash vs Evil Dead' maakt verder precies de juiste keuzes als energieke pulphommage.
EVIL '84
-
- 415 berichten
- 294 stemmen
Zeer fijne serie als je van de Evil Dead trilogy houd, en dat doe ik!! Jammer genoeg maar drie seizoenen, maar heb me er zeker mee vermaakt! Bruce Campbell steelt de show door voor de laatste keer de rol van Ash te vertolken. De andere hoofdpersonen zijn ook goed gecast, GCI is goed en de humor en gore nog beter!! Dikke 4*