• 155.418 films
  • 9.296 series
  • 27.654 seizoenen
  • 604.241 acteurs
  • 346.327 gebruikers
  • 8.760.770 stemmen

Rubicon

zoeken in:

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

(afbeelding)

"Rubicon is an incredible story about trust and power born out of the desire to find a way to capture the intensity and mystery of the best conspiracy thrillers in a series. It is a show that appeals to everyone who has some skepticism about the relationship between big business and our government, which we think is pretty much everybody,” said Joel Stillerman, SVP of original programming, production and digital content for AMC. “Our stellar cast and creative team allow us to continue to present premium television on basic cable."

Rubicon is de nieuwe serie van AMC. Het gaat over een complottheorie tegenover de Amerikaanse regering, wat natuurlijk allemaal via geheimzinnige wegen wordt ontdekt. Een soort Prison Break dus.

Inmiddels zijn aflevering 1 en 2 al gratis te bekijken op de AMC site, en aflevering 3 komt er al snel aan.

Het lijkt mij echt een serie die de moeite is, aangezien geheimzinnige series het altijd wel goed doen op (Nederlandse) TV.

Oftewel, ik zou de eerste 2 aflevering eens gaan kijken!

Rubicon Official Site - AMC - amctv.com

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb een deel van de eerste aflevering gekeken, maar het kon me niet echt boeien. Misschien dat ik er nog ooit aan begin, maar betwijfel het eigenlijk... Sfeertje was wel oke, beetje A Beautiful Mind-achtig...

Respekked

• 6279 berichten
  • 1181 stemmen

Hmm.. complottheorieën

Maar AMC heeft met Mad Men en Breaking Bad bewezen op gelijke voet met HBO series te kunnen maken. Ik houd deze in mijn achterhoofd.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Inderdaad, serie moet nog een beetje loskomen uiteraard. Breaking Bad en Mad Men zijn ook echt een paar van mijn favo series.

Mijn enige minpunt is de hoofdrolspeler..

Respekked

• 6279 berichten
  • 1181 stemmen

Hoofdrolspeler van Rubicon?

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Volgens mij die dude Shecky uit the Pacific, alias die vriend van Kim uit 24 in S3.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Ja idd uit the Pacific. Moet ik steeds denken aan de Pacific.

Ik denk dat ik na 6 afleveringen wel een goed beeld kan vormen of het vergezochte conspiracies zijn of een weloverwogen steekspel tussen wetenschap en regering.

Outblasty

• 167 berichten
  • 779 stemmen

Hoe zit het met het verloop van deze serie? Is er een tweede seizoen gepland of is de serie gecanceld na 1 seizoen? Het plot klinkt iig wel interessant.

jacobine_rodijk

• 2512 berichten
  • 8952 stemmen

Rubicon bestaat uit één seizoen.

Outblasty

• 167 berichten
  • 779 stemmen

Ok, een soort van miniserie dus eigenlijk? Ik zag dat er niet bijstaan op IMDB vandaar mijn vraag.

Uzza_Sparta

• 1195 berichten
  • 2138 stemmen

Rubicon draait momenteel op BBC2

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.