- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Rubicon
Rubicon

Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Rubicon is de nieuwe serie van AMC. Het gaat over een complottheorie tegenover de Amerikaanse regering, wat natuurlijk allemaal via geheimzinnige wegen wordt ontdekt. Een soort Prison Break dus.
Inmiddels zijn aflevering 1 en 2 al gratis te bekijken op de AMC site, en aflevering 3 komt er al snel aan.
Het lijkt mij echt een serie die de moeite is, aangezien geheimzinnige series het altijd wel goed doen op (Nederlandse) TV.
Oftewel, ik zou de eerste 2 aflevering eens gaan kijken!

AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Ik heb een deel van de eerste aflevering gekeken, maar het kon me niet echt boeien. Misschien dat ik er nog ooit aan begin, maar betwijfel het eigenlijk... Sfeertje was wel oke, beetje A Beautiful Mind-achtig...

Respekked
-
- 6279 berichten
- 1181 stemmen
Hmm.. complottheorieën
Maar AMC heeft met Mad Men en Breaking Bad bewezen op gelijke voet met HBO series te kunnen maken. Ik houd deze in mijn achterhoofd.

Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Inderdaad, serie moet nog een beetje loskomen uiteraard. Breaking Bad en Mad Men zijn ook echt een paar van mijn favo series.
Mijn enige minpunt is de hoofdrolspeler..

AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij die dude Shecky uit the Pacific, alias die vriend van Kim uit 24 in S3.

Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Ja idd uit the Pacific. Moet ik steeds denken aan de Pacific.
Ik denk dat ik na 6 afleveringen wel een goed beeld kan vormen of het vergezochte conspiracies zijn of een weloverwogen steekspel tussen wetenschap en regering.

Outblasty
-
- 167 berichten
- 779 stemmen
Hoe zit het met het verloop van deze serie? Is er een tweede seizoen gepland of is de serie gecanceld na 1 seizoen? Het plot klinkt iig wel interessant.

jacobine_rodijk
-
- 2512 berichten
- 8952 stemmen
Rubicon bestaat uit één seizoen.

Outblasty
-
- 167 berichten
- 779 stemmen
Ok, een soort van miniserie dus eigenlijk? Ik zag dat er niet bijstaan op IMDB vandaar mijn vraag.

Uzza_Sparta
-
- 1195 berichten
- 2138 stemmen
Rubicon draait momenteel op BBC2