- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Na een tijdje geen aankopen gedaan te hebben, heb ik vandaag (met dank aan mijn gulle oma
) weer een heleboel nieuwe aanwinsten besteld:

(QFC uitgave)

(QFC uitgave)

(QFC uitgave)

(QFC uitgave)

TragieStar.*
-
- 3473 berichten
- 1639 stemmen
@Melvddonk,
Het is zonde voor die oude vrouw
. Maar wel leuke aankopen, zit genoeg tussen die ik ook nog van plan ben te kopen of al gezien heb.
Musicer
-
- 614 berichten
- 652 stemmen
^^
, import? Volgens frs.be komt die pas eind juni uit.
sinterklaas
-
- 11820 berichten
- 3320 stemmen
Na een tijdje geen aankopen gedaan te hebben, heb ik vandaag (met dank aan mijn gulle oma
) weer een heleboel nieuwe aanwinsten besteld:
(afbeelding)
(QFC uitgave)
(afbeelding)
(QFC uitgave)
(afbeelding)
(QFC uitgave)
(afbeelding)
(QFC uitgave)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Jemig, dat jou oma zoveel shockerende films toestopt. Dacht dat oma's vaak nog bezorgd waren om hun kleinkinderen.
Die Franklyn heeft helaas wel een graf-uitgave. Ik ga daarvan maar de Engelse versie bestellen. Ziet er veel mooier uit. 
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Jemig, dat jou oma zoveel shockerende films toestopt. Dacht dat oma's vaak nog bezorgd waren om hun kleinkinderen.
Die Franklyn heeft helaas wel een graf-uitgave. Ik ga daarvan maar de Engelse versie bestellen. Ziet er veel mooier uit.
Mijn oma had geen films gegeven, maar geld. Doet ze elk jaar rond deze tijd. Dan deelt ze haar vakantiegeld op tussen haar kleinkinderen. En aangezien ze maar twee kleinkinderen heeft is dat voor ons erg fijn! 
Ik vind het altijd wel leuk om een mooie uitgave van een film te hebben, maar ik koop een dvd toch vooral om de film zelf, dus als ik hem dan voor een leuk prijsje tegenkom dan bestel ik hem gewoon. 
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
^^
, import? Volgens frs.be komt die pas eind juni uit.
Op Play.com kun je m al bestellen voor 12,50! Mooie versie ook
Ik ben er blij mee.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Goede titels melvddonk, vooral The Girlfriend Experience, benieuwd wat je van het acteerwerk van Grey vindt.
sinterklaas
-
- 11820 berichten
- 3320 stemmen
Mijn oma had geen films gegeven, maar geld. Doet ze elk jaar rond deze tijd. Dan deelt ze haar vakantiegeld op tussen haar kleinkinderen. En aangezien ze maar twee kleinkinderen heeft is dat voor ons erg fijn!
Moet wel veel zijn. Want 19 films..... 
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Komt gemiddeld uit op nog geen 5 euro per stuk, want ik zat onder de 100 euro. Best netjes al zeg ik het zelf. 
sinterklaas
-
- 11820 berichten
- 3320 stemmen
Dat is waar, sinds de Blu-ray toeneemt worden de dvd's natuurlijk ook goedkoper. 
melvddonk
-
- 3972 berichten
- 0 stemmen
Blu-ray prijzen zijn ook flink aan het dalen, alleen de spelers vind ik nog steeds veel te duur. We zouden dan twee spelers (we kijken ook regelmatig boven films) moeten aanschaffen of eentje die we steeds van boven naar beneden sjouwen, maar dat is niet echt handig.
Kwam net in mijn zoektocht naar dvd's erg veel dvd's tegen die duurder waren dan de blu-ray uitgave. Vooral bij wehkamp. Tormented bijvoorbeeld. De prijs van de dvd was geloof ik 11 euro, terwijl de blu-ray maar 6,99 was. Dat heb ik bij meerdere films gezien.
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Geen dvd, maar niet minder de moeite:

Malick
-
- 9145 berichten
- 640 stemmen

Met daarin:
Moord in Extase
Wildschut
Het teken van het Beest
De Prooi
evildead666
-
- 276 berichten
- 2501 stemmen
Slice
Omen III
The Legend of Hell House
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Is gothic & lolita al te koop??
er stond er 1... heb die film geprobeerd te kijken zonder ondertitels, maar dat wilde voor mij niet echt werken!
FatMike
-
- 631 berichten
- 1976 stemmen
Mooie aankopen Hellboy.Ray!
Zelf ook weer een beetje:

Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
er stond er 1... heb die film geprobeerd te kijken zonder ondertitels, maar dat wilde voor mij niet echt werken!
McSavah
-
- 9960 berichten
- 5268 stemmen
Weet jij toevallig of Fashion Hell al ergens met Engelse subs te verkrijgen is? Heb in ieder geval wel gelezen dat die dvd er kwam.
edit: 17 juni pas in Australië
en Gothic & Lolita Psycho staat voor €18 op de site van Boudisque
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.