- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Jessen0wnt
-
- 3199 berichten
- 2589 stemmen
Blijft een leuke film, ik mis alleen nog deel 3 maar al zou ik hem ergens zien liggen - andere films gaan voor 
FatMike
-
- 631 berichten
- 1976 stemmen

Umberto Lenzi's Il trucido e lo sbirro!!!!!!!!

Brix
-
- 19712 berichten
- 5142 stemmen
@ FatMike:
Je hebt mij een groot plezier gedaan met die afbeelding van die 'OSS 117' DVD Mike. 
Zoek ik al jaren.
En na wat zoeken op Ebay blijkt zelfs een van mijn andere favoriete OSS 117 films ('Bangkok') eveneens verkrijgbaar.
Weliswaar niet in de Engelstalige versie die hier vroeger in de bioscopen te zien was.
Maar met de Franse (met Duitse ondertitels) en die met Duitse nasynchronisatie doe ik het ook.
Hier ben ik heel blij mee.
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4557 stemmen
ohja, en deze...
kostbare, maar leuke hobby om je dvd collectie om te zetten naar blu-ray

damn, lijkt mij inderdaad geen goedkope grap. Ga je alleen voor je persoonlijke favorieten en wat met je dvd's? Verkopen of niet?
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
damn, lijkt mij inderdaad geen goedkope grap. Ga je alleen voor je persoonlijke favorieten en wat met je dvd's? Verkopen of niet?
Goeie vraag!
Ja en nee, ja, ik wil eerst bepaalde favoriete films uit mijn collectie gaan vervangen maar mijn vriendin wil nu 'nieuwe' films (zij is ook liefhebber van films) het liefst alleen nog op blu-ray kopen.
Probleem is alleen dat er zo verdomd weinig nog op blu-ray uitkomt of is uitgekomen. Dat is niet heel erg want ik ben niet van plan mijn collectie in een dag te gaan vervangen...
Wat betreft de dubbele dvd's. Die hou ik voorlopig nog even vast. Klinkt duf maar ik leen graag en vaak films uit aan vrienden en veel hebben gewoon nog geen blu-ray speler.
Maar ik moet wel stellen dat ik uiterst gecharmeerd ben van blu-ray. Ik heb nog geen HD beamer (die komt na onze grote reis door het Midden Oosten pas om de hoek kijken) maar ik heb wel een beamer die half HD aankan en dat is al een wereld van verschil.
kos
-
- 46747 berichten
- 8893 stemmen
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Jemig.
.Bereid je voor op veel klokkijken.
.
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4557 stemmen
Maar ik moet wel stellen dat ik uiterst gecharmeerd ben van blu-ray. Ik heb nog geen HD beamer (die komt na onze grote reis door het Midden Oosten pas om de hoek kijken) maar ik heb wel een beamer die half HD aankan en dat is al een wereld van verschil.
Daar kan ik wel inkomen, al ben ik zelf nog niet overgestapt naar BR. Ik heb mij deze week een nieuwe tv gekocht (een LED), met een aantal HDMI- en digitale kabels. De beeldkwaliteit is er al stukken op vooruit gegaan en het kriebelt nu wel om een Blu-Ray aan te schaffen. Alleen vrees ik dan dat ik te veel zin zou hebben om mijn favoriete films in BR aan te kopen, wat gezien het eerder beperkte aanbod nog niet zo simpel zou zijn.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
[ Alleen vrees ik dan dat ik te veel zin zou hebben om mijn favoriete films in BR aan te kopen, wat gezien het eerder beperkte aanbod nog niet zo simpel zou zijn.

IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
C'est Arrivé près de chez Vous (1992)
en een Vittiorio de Sica box met:
Ladri di Biciclette (1948)
Umberto D. (1952)
Ieri, Oggi, Domani (1963)
Matrimonio all'Italiana (1964)
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
Mijn nerdgehalte stijgt weer nadat ik bij FAME ben geweest:

en ook nog dit gevonden:

via ruil:

Pieter Montana
-
- 6679 berichten
- 2290 stemmen
- Midnight Cowboy (2-Disc)
- Raging Bull (2-Disc)
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14490 stemmen
De oogst van een middagje Utrecht!

Inglorious Bastards (1978)! Voor maar 1,66 bij de Media Markt!

En tot mijn grote verbazing kwam ik erachter dat The Gladiators van Peter Watkins gewoon in Nederland is uitgebracht. Meteen meegenomen!

En in de brievenbus het volgende gevonden!

Justinw
-
- 5378 berichten
- 1803 stemmen
Laatst voor IB nog 5 euro neergeteld 
belchinees
-
- 4182 berichten
- 2326 stemmen
20th Century Boys (2008) [2disc]
Innocence (2004)
DonOswaldo
-
- 6430 berichten
- 1931 stemmen

(An Empress and the Warriors)

(Legendary Assassin)

Verder nog:
Multiple Sarcasms
Ali G, innit.
A River Runs Through It
Phantom of the Paradise
Severance
Brüno
Steam Experiment
Bring it on: Fight to the Finish
The Ref
citybird
-
- 4964 berichten
- 4143 stemmen
- Dead Doll
- Hell Hath No Fury
- Killer Killer
- Six Black Horses
FatMike
-
- 631 berichten
- 1976 stemmen
@ FatMike:
Je hebt mij een groot plezier gedaan met die afbeelding van die 'OSS 117' DVD Mike. 
Zoek ik al jaren.
En na wat zoeken op Ebay blijkt zelfs een van mijn andere favoriete OSS 117 films ('Bangkok') eveneens verkrijgbaar.
Weliswaar niet in de Engelstalige versie die hier vroeger in de bioscopen te zien was.
Maar met de Franse (met Duitse ondertitels) en die met Duitse nasynchronisatie doe ik het ook.
Hier ben ik heel blij mee.
Sorry voor de late reactie, maar graag gedaan!
Ik heb zelf nog geen van de OSS-films gezien, maar de trailers
zagen er heel tof uit! 
hellboy.ray
-
- 2056 berichten
- 2100 stemmen
internetbestelling van vrijdagavond is binnen:

En dit nog binnen via ruil:

The Bride With White Hair

The Legend of the Evil Lake

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
- Tokyo Story
- Orfeu Negro
- A Midsummer Night's Sex Comedy
The Oceanic Six
-
- 60509 berichten
- 4107 stemmen
2012
Voor de collectie en voor de herziening binnenkort. Voor 8 euro bij Mediamarkt. Is te doen.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31233 berichten
- 5492 stemmen
Enkele recente aanwinsten:

Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Inglourious Basterds, prachtige aankoop Film Pegasus
.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Machine Girl & vooral Ponyo nog véééél mooier 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Weer een aanwinst voor mijn Jean Rollin Collectie, een flinke stap in het completeren van mijn American Grindhouse collectie, nog wat diverse exploitation en nog wat dvd's die voor 1,66 lagen te verpieteren bij de Media markt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.