- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
j0enne
-
- 9608 berichten
- 3780 stemmen
Meeste weer van Boekenvoordeel, geweldige winkel met vaak leuke acties!
3 halen, 2 betalen; 3 voor €5, 3 voor €10, 2 blu-rays voor €10 etc.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
pre-order: Tora! Tora! Tora! - extended Japanese Cut [Blu-ray]

Thorak
-
- 6354 berichten
- 1888 stemmen
Dat ziet er uit als een hele mooie versie van Tora! Tora! Tora!
evildead666
-
- 276 berichten
- 2501 stemmen
Them
Zombieland
Masters of Horror vol. 8 + 12
Ju-On The Grudge 2
Transylmania
Dead Man's Shoes
Creep
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Mooie covers, blijft toch altijd mooi die hoezen van de Laserdiscs.
Waar bewaar je ze, tussen je LP's? 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nee ze staan in een eigen kast, LP's staan in de kast aan de andere kant van de kamer. 
Welke is die 3e van onder?
Demons
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Eindelijk weer eens wat filmpjes gekocht.

dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Nee ze staan in een eigen kast, LP's staan in de kast aan de andere kant van de kamer. 
Demons

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen

The Marx Brothers Collection, met:
Animal Crackers
Monkey Business
Horse Feathers
Duck Soup
A Girl in Every Port (niet op MovieMeter?)
The Coconauts
Room Service
Love Happy

The World of Wong Kar Wai, met:
Ashes of Time Redux
Chunking Express
Fallen Angels
Happy Together
In the Mood for Love
2046
My Blueberry Nights
En:
True Grit (het orgineel)
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Mooie collectie van The Marx Brothers maar wel een vreemde samenstelling. A Girl in Every Port is enkel met Groucho geloof ik (staat idd niet op MM, zal dat wel even regelen) en dan heb je de Zeppo jaren compleet en dan de 2 Marx Brothers films die in mijn collectie nog ontbreken, Room Service en Love Happy. Die twee laatsten zijn juist ontzettend moeilijk te vinden.
edit: A Girl in Every Port is ingestuurd.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Even gebruik gemaakt van de Double Deal (2 voor 15):

- Clash of the Titans
- Due Date

- Inception

- The Town
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Daar heb ik Inception ook gehaald. Als ze Shutter Island op BluRay nou ook aan die actie mee lieten doen! Maar helaas.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
De Double Deal zal nog in november en december 10 nieuwe titels per maand aan de actie toevoegen. Als je geluk hebt, zal die er ook bij zitten.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Mooie collectie van The Marx Brothers maar wel een vreemde samenstelling. A Girl in Every Port is enkel met Groucho geloof ik (staat idd niet op MM, zal dat wel even regelen) en dan heb je de Zeppo jaren compleet en dan de 2 Marx Brothers films die in mijn collectie nog ontbreken, Room Service en Love Happy. Die twee laatsten zijn juist ontzettend moeilijk te vinden.
A Girl in Every Port is inderdaad alleen met Groucho. Ik denk dat de samenstelling iets te maken heeft met de rechten. Volgens mij ontbreken de films van MGM. Weet je of de andere films een eigen box of zo hebben?
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14458 stemmen
Warner Brothers heeft ook een Marx Brothers box uitgebracht met daarin A Day At the Races, A Night At the Opera, en al hun andere klassiekers!
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Je hebt de Silver Screen Collection met daarin alles met Zeppo en The Marx Brothers tin collection (er zijn dezelfde edities van zo'n box met films van Hitchock, Bogart en James Dean) waarin al de rest zit met uitzondering van Love Happy en Room Service.
De eerste films met Zeppo zijn uitgebracht door Paramount en de rest allemaal door RKO (Room Service), United Artists (A Night in Casablanca en Love Happy) of MGM (de rest). Dat Room Service niet in een box zit valt te begrijpen vanwege de rechten van RKO maar A Night in Casablanca zit wel in de tin box maar Love Happy dan weer niet.
Al ben ik ooit op Play wel eens een box tegengekomen met die twee films in maar vermits het de enige 2 films zijn die ik nog moet hebben (hun solo werk en The Story of Mankind niet meegerekend) heb ik die box niet gekocht.
Walkure
-
- 1690 berichten
- 0 stemmen
Jour de Fête. Mooie koop.
Mijns inziens Tati's beste.
Brix
-
- 19689 berichten
- 5125 stemmen
Al héél vaak gezien, maar krijg er nooit genoeg van. 
Walkure
-
- 1690 berichten
- 0 stemmen
Heb het zelfde, het zit hem in de sfeer. Het zit hem in de prachtig vastgelegde landelijkheid en de loomheid van het Franse binnenland.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dan toch ook maar weer eens een blu-ray gekocht.

Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2542 stemmen
Ben-Hur op BR 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
(Andere cover)