- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Algemeen
- Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Is de kwaliteit daar eigenlijk iet of wat goed van? Ik heb al een aantal van box 2 apart verkocht zien worden in de Fnac maar ik twijfel altijd.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik vond de kwaliteit van box 1 zeker wel goed.
Drunken Angel zou volgens DVDinfo wel slechte kwaliteit zijn, maar dan praten we ook over een toch wel erg oude film van 1948.
Maar het belangrijkst vind ik de films zelf. Zolang als het maar niet zo enorm slecht is dat de film nauwelijks te volgen is, dan is het voor mij in orde.
Nederlandse ondertiteling is natuurlijk ook altijd mooi meegenomen.
Een gedetailleerde beschrijving van de 3 boxen waar ook de kwaliteit van de films individueel wordt besproken kan je vinden op www.DVDinfo.be.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
*docu. DVD: 'Fei Hu: The Story of the Flying Tigers'

Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Okay, (slik) bedankt voor de info! Kijken of ik hem nog kan cancellen! Ik had de box besteld omdat ik na klachtenellende HKFlix Bux overhad (zie mijn jeremiade bij het HKFlix-forum). Voor dat geld koop ik dan liever wat anders!
Toch: iemand zal de eerste stap toch moeten nemen om de kwaliteit te checken. 
Op yesasia is de box iig niet te koop. En als die 8 films echt op 4 schijfjes gepropt zijn dan zal er echt wel een kern van waarheid in de geruchten zitten. Ik zou ook wachten op een dvdreview (Beaver, dvdtalk, dvdtimes misschien?) of op betere solide releases, die echt nog wel zullen komen in de toekomst.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Aj, dat zou jammer voor je zijn. Misschien moet je een fondsje oprichten waar de "lachenden" aan de zijlijn jouw pijn wat verzachten Want iemand moet het proberen om als eerste zich eraan te wagen. Maar bij HK releases is het altijd tricky. Krasjes en vlekken a la, maar verkeerde beeldverhoudingen is niet te tolereren. Zeker niet bij Flowers of Shanghai
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Correctie (te kort door de bocht geweest). De laatste 4 titels zijn wel in de juiste verhoudingen (op de oop usa dvd's), met uitzondering van Puppetmaster. Sorry.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen

- Dogma (2-Disc Special Edition)
- Wicked City / Cyber City OEDO 808 / Demon City Shinjuku
- Hellboy 2: The Golden Army (2-Disc Special Edition)
Mescaline
-
- 7103 berichten
- 3334 stemmen
Weer wat nieuwe filmpjes..
1.The miller's tale
2.The wife of Bath
3.The sea captain's tale
4.The pardoner's tale
5.The knight's tale
6.The man of law's tale
Caught On A train(1980) (Net toegevoegt aan moviemeter.. wacht nog op goedkeuring)
GinolaEHV
-
- 2127 berichten
- 2612 stemmen
Fight Club
Longest Day, The
Looney Tunes: Back in Action, The
M - Einde Stadt Sucht Einen Mörder
Ran
West Side Story
Wannes84
-
- 643 berichten
- 680 stemmen
Bij Fnac in Leuven:
- 27 dresses
- The Da Vinci Code (extended special edition giftset)
- De aanslag (QFC)
- Eldorado
- Osama (QFC)
- Rabbit-proof fence (QFC)
- Spoorloos (QFC)
- What happens in Vegas
De QFC's samen in een actie aan 3+1 gratis. De exclusieve set van The Da Vinci code (een bordeaux koffertje) stond slechts 9,99 euro.
Mooie zaakjes, lijkt me 
Le Edzel
-
- 879 berichten
- 2626 stemmen
Vandaag binnengekomen:

One Hour Photo.
kimberlyVD
-
- 5946 berichten
- 1582 stemmen
geweldige aankoop!
Veel kijkplezier 
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
5 euro? Waar kocht je hem?
De prijs was overigens ooit 55 euro geweest, te oordelen naar de prijsstickers.
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Shoah (nu nog een lange dag vinden om de film te kijken
)
kimberlyVD
-
- 5946 berichten
- 1582 stemmen
Totsi, the last king of scotland, juno, the bucket list en 21
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen

De besprekingen waren enthousiast en ik heb de helft van de 12 films nog niet gezien. En voor een zacht prijsje...
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Vandaag gekocht:
- Boondock Saints - 2 Disc SE
- Aliens VS. Predator 2
Ik heb Boondock Saints al gekeken en die is werkelijk heel gaaf 
tukkerstein
-
- 2221 berichten
- 3490 stemmen
Gisteren: bij de Mediamarkt Rijswijk een drie disc Hitchcock-dvdbox gekocht, met 9 films. Niet zijn beste films, maar er zitten wel twee films tussen die hoog zijn aangeschreven op IMDb. Ik heb hem vooral gekocht om kennis te maken met Hitchcock, voor 5 euro (op internet zie ik prijzen van 20 euro) een koopje lijkt mij.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Gisteren: bij de Mediamarkt Rijswijk een drie disc Hitchcock-dvdbox gekocht, met 9 films. Niet zijn beste films, maar er zitten wel twee films tussen die hoog zijn aangeschreven op IMDb. Ik heb hem vooral gekocht om kennis te maken met Hitchcock, voor 5 euro (op internet zie ik prijzen van 20 euro) een koopje lijkt mij.
Zeker een koopje, ik heb hem zelf in de Saturn gekocht en de kwaliteit is niet zo schitterend maar het gaat tenslotte om de film zelf.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.