• 12.233 nieuwsartikelen
  • 165.675 films
  • 10.697 series
  • 30.882 seizoenen
  • 623.248 acteurs
  • 194.926 gebruikers
  • 9.099.033 stemmen

The last don (miniserie)

zoeken in:

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Heeft er iemand een idee waar ik de miniserie vann the last don kan krijgen want ik heb de dvd zelf maar dat is de versie van 158 min en ik heb vroeger de serie gezien maar dat is heel lang geleden dus a.u.b. als er iemand nog maar een ideetje heeft laat iets achter hiere of stuur naar mijn account

groetjes metalfist

606

• 23805 berichten
  • 11910 stemmen

je bedoelt de langere versie.

De dvd de korte versie staat te koop op www.marktplaats.nl

Audio, Tv en Video

dan naar:

Dvd's | Thrillers en Misdaad

als het er nog staat

ben zelf in onderhandeling met de korte versie denk ik ???

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ja bedankt maar de korter versie heb ik al in mijn bezit ik zou graag de langere versie willen hebben maar toch bedankt voor de moeite

606

• 23805 berichten
  • 11910 stemmen

Metalfist schreef:

Ja bedankt maar de korter versie heb ik al in mijn bezit ik zou graag de langere versie willen hebben maar toch bedankt voor de moeite

graag gedaan

ik heb binnenkort ook de korte versie.

Stonebridges

• 21 berichten
  • 567 stemmen

De lange versie (269 minuten) ben ik alleen nog maar tegengekomen op Amazon.com (regio1).

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

kan het zijn dat er geen miniserie is maar dat de miniserie eigenlijk gewoon the last don + the last don II is ??

weet er iemand het antwoord want ik zoek al zeer lang naar de miniserie en misschien heb ik nu et antwoord

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat lijkt mij erg onwaarschijnlijk.

cross37

• 1 berichten
  • 0 stemmen

hoi,

ik kan je zeggen dat ik the last don 1 en 2 heb liggen nu het waarschijnlijk zelf zo is dat er een last don 3 is

mvg

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Een deel 3? Dat moet je me maar is uitleggen hoor...

Heb de 2 miniseries gepindakaasd maar moet ze nog kijken

kabouterke

• 1 berichten
  • 0 stemmen

hallo metalfist,

ik heb de " the last don" in 3 delen, telkens +/- 260'- totaal 790'- is wel op video maar in perfecte staat. Zijn te koop daar ik geen video meer heb, indien interesse laat iets weten

mvg

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.