• 15.798 nieuwsartikelen
  • 178.213 films
  • 12.223 series
  • 34.000 seizoenen
  • 647.352 acteurs
  • 199.064 gebruikers
  • 9.375.045 stemmen

Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic

zoeken in:

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Mogelijk mis ik nog wel eens een leuke titel voor weinig geld, maar Ik ben veel te arrogant en trots om een beetje bij Blokker, Bart Smit of welke winkel dan ook in bakken te gaan graaien of op mijn hurken te gaan zitten om titels te kunnen lezen. Zoals ik DVD's ook net zo makkelijk op de toonbank leg en weg loop als ik naar mijn mening te lang bij de kassa moet wachten. Als ik als enige klant aan de kassa sta met DVD's die ik af wil rekenen, dan wil ik meteen geholpen worden of op z'n minst op een verontschuldigende toon horen dat de winkelknecht me zo helptt. Vooral bij de Free Record Shop willen medewerkers nog wel eens allerlei weet-ik-veel-wat-voor-zaken afhandelen voordat ze mij helpen. Heb ik een broertje dood aan!

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Je bent te trots om in een grabbelbak bij de Blokker een film uit te zoeken..?

Wat heeft dat met trots te maken?

Jessen0wnt

• 3199 berichten
  • 2579 stemmen

Snap het wel, het is idd echt heel ongemakkelijk en niet echt uitnodigend... Maarja toch het idee dat daar net een film kan liggen die jij wilt, prima commentaar om als Blokker-zijnde iets aan te doen.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Dan heb ik geen trots waarschijnlijk, ik vind het leuk om door de koopjesbak te graaien op zoek naar interessante afgeprijsde dvd's, vandaag nog in de mediamarkt gedaan. Soms kun je flink boffen daarmee.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2536 stemmen

Waarschijnlijk geen moeite doen met zoeken, althans dat heb ik. Het kan hinderlijk zijn, al die titels doornemen, een stapel opzij welk je al gezien hebt. Om er vervolgens achter te komen dat er 2 andere volle bakken onderaan die waarmee je bezig bent zijn neergezet.

Maar om een product ergens neer te leggen en weg te lopen wint zeker geen prijs en daar zouden verkopers evenals een hekel aan hebben. Er zijn bepaalde redenen waarom verkopers klanten een paar seconden laten wachten, zo maken ze er anders een puinhoop achter de kassa van (want ook achter de kassa zijn ze bezig met werkzaamheden).

Ik heb geen idee hoelang Pruim wacht, maar als het naar mijn weten een paar seconden moeten zijn (want ik kan me niet voorstellen dat ze een klant minuten lang laten wachten), heb dan het geduld om even te wachten en niet de producten ergens mikken zodat anderen het kunnen opruimen. Maarja, zo is mijn instelling en hoe ik denk.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Dat je het irritant vind kan ik best begrijpen, daarom zie ik er zelf ook wel eens vanaf, maar trots..?

Kom op zeg.. Onder trots versta ik toch iets heel anders..

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Elineloves schreef:

Dan heb ik geen trots waarschijnlijk, ik vind het leuk om door de koopjesbak te graaien op zoek naar interessante afgeprijsde dvd's, vandaag nog in de mediamarkt gedaan. Soms kun je flink boffen daarmee.

Indeed! Zo'n verdwaald, onbekend filmpje voor 2-3 euro is lekker meegenomen. Zo kwam ik laatst Koma (2004) bij de Mediamarkt, daar duik ik graag die bakken voor in

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Pruim schreef:

Mogelijk mis ik nog wel eens een leuke titel voor weinig geld, maar Ik ben veel te arrogant en trots om een beetje bij Blokker, Bart Smit of welke winkel dan ook in bakken te gaan graaien of op mijn hurken te gaan zitten om titels te kunnen lezen. Zoals ik DVD's ook net zo makkelijk op de toonbank leg en weg loop als ik naar mijn mening te lang bij de kassa moet wachten. Als ik als enige klant aan de kassa sta met DVD's die ik af wil rekenen, dan wil ik meteen geholpen worden of op z'n minst op een verontschuldigende toon horen dat de winkelknecht me zo helptt. Vooral bij de Free Record Shop willen medewerkers nog wel eens allerlei weet-ik-veel-wat-voor-zaken afhandelen voordat ze mij helpen. Heb ik een broertje dood aan!

Ik vind het ook een beetje raar om te zeggen dat je te 'trots' bent om op je hurken te gaan zitten of door bakken te zoeken. Zijn mensen die dat wel doen dan minder dan jou?

Crook

• 699 berichten
  • 1599 stemmen

Hij noemt zich ook niet voor niks (zuur) pruim

Q Jones

• 3524 berichten
  • 2880 stemmen

Geduld is een schone zaak

kos

• 46695 berichten
  • 8851 stemmen

Pruim schreef:

Mogelijk mis ik nog wel eens een leuke titel voor weinig geld, maar Ik ben veel te arrogant en trots om een beetje bij Blokker, Bart Smit of welke winkel dan ook in bakken te gaan graaien of op mijn hurken te gaan zitten om titels te kunnen lezen.

haha.

Chuck Taylor

• 1269 berichten
  • 1953 stemmen

Minotaures schreef:

Had wel Kopps gevonden bij de 5v5, maar aangezien het teveel (irritante) moeite was om 4 andere titels in zo'n doolhof te vinden, hing ik al gauw op.

Zo heb ik ook wel eens films aan mij voorbij laten gaan, later kwam ik erachter dat je ook 1 film voor 1.50 mee mocht nemen

Crook

• 699 berichten
  • 1599 stemmen

Bij FRS nu veel Blu Rays in de aanbieding voor 10,-

oa 28 Days Later, Into The Wild, District 9, Trainspotting, Braveheart en nog veel meer.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Bij Bart Smit veel nieuwe 5 voor 5 Euro, o.a. Dennis P, She's the man, ....

Sasja

• 1338 berichten
  • 120 stemmen

alleen vandaag bioj mediamarkt: de cubus/dvd box van Hellraiser met alle 8 films voor 25,-

heb er zelf net 1 besteld. Alleen jammer dat deze niet op voorraad is

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Vind het niet echt zo'n mooie box, discs zitten er maar wat lullig in. Blij dat ik die oude box a la Children of the Corn en Nightmare on Elm street nog heb

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2536 stemmen

Vanaf morgen 2 voor 20 actie m.b.t. Blu-ray's bij de FRS. Per stuk zijn ze 12,99 heb je er 2, zijn ze 20,-

En er zijn een aantal titels verlaagd van 10,- naar 7,99 en 7,50.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ding is hartstikke mooi man, goede koop. Staat hier ook mooi te wezen in mijn kast.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

rep_robert schreef:

Vind het niet echt zo'n mooie box, discs zitten er maar wat lullig in. Blij dat ik die oude box a la Children of the Corn en Nightmare on Elm street nog heb

Maar daar zitten dan ook maar 7 van de 8 films in

rep_robert

• 27517 berichten
  • 4085 stemmen

Hellworld zou ik ook geen geld aan uitgeven

Buitenkant van de box vind ik ook erg mooi hoor. Alleen jammer dat die discs er zo los inzitten. Zit er filminfo bij moviemafketel?

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ik moet een paar delen nog altijd zien maar ik vind het schandalig dat ze het laatste deel er niet hebben bijgestoken. Bij mijn Truffautbox hebben ze het derde (of in ieder geval een tussendeel) van de Donel cyclus er ook tussen uitgelaten...

Flieber

• 116 berichten
  • 829 stemmen

Mooie dvd boxen bij de Action voor slechts 2 euro per stuk

Waltz

Studio 60

Everybody loves Raymond

Murphy Brown

Crusade (SF, Babylon 5)

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Morgen The American gratis bij de Volkskrant.

schram101

• 16683 berichten
  • 2293 stemmen

Kruidvat:

LOTR - Felowship of the Ring

The Davinci Code

Angels en Demons

Precious

Memoirs of a Geisha

5,99

melvddonk

• 3972 berichten
  • 0 stemmen

Grave Of The Fireflies is momenteel 5 euro bij frs.nl

De QFC-uitvoering.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

The Reader 5,49(gratis thuisbezorgd!) hier

bigdaddy2603

• 25 berichten
  • 248 stemmen

goedendag ik ben op zoek naar een originele regio 2 dvd genaamd:

Nothing To Lose met in de hoofdrollen:

-Matin Lawrence &

-Tim Robbins

ik hoop dat iemand mij daaraan kan helpen

groet Patrick

daviddoelen

• 663 berichten
  • 6596 stemmen

bigdaddy2603 schreef:

goedendag ik ben op zoek naar een originele regio 2 dvd genaamd:

Nothing To Lose met in de hoofdrollen:

-Matin Lawrence &

-Tim Robbins

ik hoop dat iemand mij daaraan kan helpen

groet Patrick

Op Marktplaats biedt iemand deze film aan voor €2 exclusief verzendkosten.

Combustibility

• 1287 berichten
  • 345 stemmen

Bij de boekenvoordeel weer de 3 voor 5 euro actie.

j0enne

• 9607 berichten
  • 3775 stemmen

Weet je toevallig enkele titels?

Zie namelijk nog niks staan op boekenvoordeel.nl

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.