- Home
- Filmforum
- Filmdragers en apparatuur - Titels
- Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
Het grote dvd en blu-ray aanbiedingen topic
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Mooie DVD uitvoering van Trois Couleurs 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Bij den vrijen:
Dogma Eur 8,99
Todo sobre mi madre Eur 8,99
Donnie Brasco Eur 6,99
tom
-
- 308 berichten
- 1053 stemmen
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ik heb hem ook ja,
prijs/kwaliteit-verhouding is ZEER hoog!
Extra's zijn ook leuk voor de prijs
tom
-
- 308 berichten
- 1053 stemmen
prijs/kwaliteit-verhouding is ZEER hoog!
Extra's zijn ook leuk voor de prijs
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb de dvd destijds weer geruild voor een andere omdat het beeld 4:3 is. Als je daar geen bezwaar tegen hebt, is de dvd wel okay.
narva77 (crew films)
-
- 12722 berichten
- 6540 stemmen
Sinds kort is de DVD van Lola Rennt weer 8,99 bij FRS!
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Sinds ZEER kort dan, vrijdag nog niet namelijk!
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen

Maar de aankoop van Monty Python and the Holy Grail SE 2-DVD maakte het samen toch nog dik 40 euro. 
narva77 (crew films)
-
- 12722 berichten
- 6540 stemmen
Hmm vreemd, ik heb Lola Rennt afgelopen maandag gekocht voor E 5,99, maar op de site van FRS staat gewoon E 8,99!
Is er trouwens een FRS in Nijverdal die op zondag open is? 
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Nee, moest ervoor naar Enschede, koopzondag!
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
ben ik zaterdag nog geweest. zag die leaving las vegas wel liggen maar die had ik al es gezien.
wel saving private ryan gekocht. 19.95 is niet duur voor een 2DVD.
voor de mensen die veel bij play.com kopen": die saving private ryan die ze daar hebben is een 1 Disc versie
jester
-
- 806 berichten
- 1245 stemmen
Op 24 oktober opent er een Media Markt vestiging in Zwolle. Eindelijk ook bereikbaar voor mensen die in het oosten van het land wonen.
jester
-
- 806 berichten
- 1245 stemmen
Ok Midden Oosten dan.
Ik zei trouwens niet dat Zwolle het oosten van het land is, ik zei dat de Media markt dan bereikbaar is voor mensen die in het oosten wonen. (klein nuanceverschil
)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Je hebt gelijk. In Utrecht komt nu ook een MediaMarkt. Daar zie ik wel naar uit.
Ik vind het dvd assortiment van MediaMarkt wel erg beperkt. En de betere films zijn er zeker niet goedkoop.
jester
-
- 806 berichten
- 1245 stemmen
Ik zou het eigenlijk niet weten, ik had eigenlijk de indruk dat ze vrij goedkoop waren. Wat zijn hier de ervaringen met de MM (MM als in MediaMarkt)?
petey
-
- 1901 berichten
- 3828 stemmen
mijn ervaring is dat MM in het algemeen met de nieuwe toppers de goedkoopste winkel is, maar dat je dezelfde titels online vaak goedkoper kan vinden bij play.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
in gronau zit er al jaren een....maar ja... dan heb je wel films als auf der flugt en chocola am fruhstuck...
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
Dat bedoel ik. Hoewel er misschien wel NL-subs bijzitten, zit ik niet te wachten op een DVD met op de hoes: Zwei Taume Oben. 
manic
-
- 474 berichten
- 1374 stemmen
Acties daar zijn ze goed in bij de Mediamarkt. (Rijswijk, Rotterdam, Den Haag)Helaas staan die vrijwel nooit op hun site.
Let idd vooral op bij grote nieuwe titels. LOTR 18 euro bijv. Alles meestal tijdelijk dus. Die paar zeldzamere films die ze hebben zijn duur. Inkoopbeleid is net als bij cd's nog al onvoorspelbaar
FRS blijft verder toch het goedkoopst volgens mij. .
(EX MM-junk)