- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
starbright boy (moderator films)
-
- 22452 berichten
- 5134 stemmen
Heb het nog nooit gehad. Bij IE niet, bij firefox ook niet. (Ik gebruik beiden door elkaar)
mrdig
-
- 499 berichten
- 2691 stemmen
Heb er ook wel eens 'last' van.. alleen als ik www.moviemeter.nl gebruik. Tik je www.moviemeter.nl/? in dan zie ik altijd posters..
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik heb hier ook IE, maar nog nooit zulke problemen mee gehad...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Er zat een heel knullige bug in het prive-berichten systeem waardoor het mogelijk was andermans berichten te lezen 
Bedankt voor de mensen die dit meldden, het is tijdelijk niet mogelijk om prive berichten te sturen tot ik tijd heb om dit even te fixen, mijn excuses
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
Hoe zit dat met de automatische PM's ivm toevoegingen?
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Er zat een heel knullige bug in het prive-berichten systeem waardoor het mogelijk was andermans berichten te lezen 
Bedankt voor de mensen die dit meldden, het is tijdelijk niet mogelijk om prive berichten te sturen tot ik tijd heb om dit even te fixen, mijn excuses
Betekent dat de berichten die je in de tussentijd krijgt, gewoon bewaard blijven?
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Ik denk dat je nu gewoon eventjes geen berichten kunt krijgen, ook niet tussendoor. 
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Jawel, toen ik inlogde (verleden tijd? kofschip?) stond er dat ik 1 nieuwe had.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Automatische PM's worden wel gewoon gestuurd. Zal de boel straks even fixen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Boel is weer gefixed, excuses voor het ongemak
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Als ik "John Wayne" in de zoekfunctie intik, krijg ik 1196 zoekresultaten. Dat kan toch niet kloppen?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Nogmaals, de problemen zijn bekend. De gebrekkige zoekmogelijkheid van nu lijkt me nog altijd beter dan helemaal geen zoekmogelijkheid. Ik zal morgen nog even aan de beheerder van de server vragen of hij de instellingen kan wijzigen zodat de search weer goed werkt.
Duiveltja
-
- 8 berichten
- 10 stemmen
Is het mogelijk meer reacties per pagina te krijgen?
Nu is 30 het maximale ik heb liever iets als 75
bioscoopzaal
-
- 2805 berichten
- 4325 stemmen
Nogmaals, de problemen zijn bekend.
Ok, sorry. Ik dacht dat je er al aan gesleuteld had ...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ik heb liever iets als 75
Nee, het dataverkeer is hoog genoeg zo 
Onderhond
-
- 87617 berichten
- 12877 stemmen
Jordy: misschien eens een "merge topic" inbouwen, zodat nieuwe topics die eigenlijk in een andere thread thuishoren niet gesloten hoeven te worden, maar gewoon in die thread gemerged kunnen worden.
Handige functie, je forum staat niet vol nutteloze gelockte topics, de users z'n vraag blijft gewoon geldig in een ander topic, dus kan daar gewoon het antwoord gegeven worden, ipv dat hij alles opnieuw moet posten ed.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Deze merge-functies heb ik wel, maar ik heb juist besloten tegenwoordig wat vaker te sluiten om mensen er toe te dwingen *zelf* eens wat moeite te doen om te kijken of er een bestaand topic is. Als ik ga mergen verdwijnt het originele topic, waardoor de mensen denken "hey m'n topic is kwijt, laat ik 'm nog maar 's aanmaken"
Maar die nutteloze gesloten discussies mogen na een paar dagen wel verwijderd worden, dat ben ik met je eens. Zal eens op gaan schonen eerdaags.
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Als ik ga mergen verdwijnt het originele topic, waardoor de mensen denken "hey m'n topic is kwijt, laat ik 'm nog maar 's aanmaken"
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Dat was de eerste keer, de meeste mensen tot nu waren iets snuggerder 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik weet niet of dit implementeerbaar is, maar misschien is het een idee om de mogelijkheid te bieden een 'moet ik nog zien'-lijst aan te leggen? IMDB heeft ook zoiets (ik vind het daar wel onoverzichtelijk opgezet, overigens) en ik denk dat het hier ook niet zou misstaan. Het idee dat ik erbij heb is dat je bij een film op een paperclipje oid kan klikken, waarna hij meteen in je lijstje staat.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Yup goed idee, staat al op de todo-lijst. Al weet ik niet of ik daar ooit nog zin in ga hebben, heb belangrijkere wensen.
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Ik weet niet of het in de vorige 220 pagina's al een keer genoemd is, maar is het geen leuk idee dat iedere user naast een persoonlijke top 10 ook een persoonlijke flop 10 kan hebben ?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Wat was de rede dat de oude zoekmachine weg moest? Deze zuigt echt big time. Wil ik op acteur Russell Crowe zoeken krijg ik ook alle resultaten als een acteur Huppeldepup Russell heet. Ik wil de oude teruhug!
aegron
-
- 4030 berichten
- 1272 stemmen
ik weet niet of zoiets mogelijk is, maar is het een idee om veranderingen ed in de top 250 weer te geven? Nu verandert er van alles maar dit merk je niet (ik niet althans), omdat je de lijst niet goed genoeg in je hoofd hebt zitten.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Wat was de rede dat de oude zoekmachine weg moest? Deze zuigt echt big time. Wil ik op acteur Russell Crowe zoeken krijg ik ook alle resultaten als een acteur Huppeldepup Russell heet. Ik wil de oude teruhug!
Zal ik het nog maar een keer zeggen dan? De problemen zijn bekend. Het is OF helemaal geen search, OF even geduld hebben tot ie weer beter werkt. Je mag kiezen.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3286 stemmen
Ok, sorry hoor. Doe maar geen search dan
.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Beter een moeilijke search dan helemaal geen... 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
De configuratie van de server (wat buiten mijn bereik lag) is aangepast, de simpele search bovenaan moet nu goed werken wat betreft genegeerde woorden. Ik moet dat nog even testen met rare tekens. De uitgebreide search zal ik dit weekend ook even fixen.
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Misschien dat het al gepost is..
Bij gebruikers kun je zijn/haar 5 laatst geplaatste stemmen zien.. Zou dit ook mogelijk zijn bij films..?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.