- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Barlow
-
- 15 berichten
- 1968 stemmen
In De Site > Algemeen > Zoeken in Opera:
De zoekfunctie lijkt niet meer te werken in Opera (8.54). Als er een zoekopdracht wordt gegeven krijg je alleen het moviemeter frame bovenin te zien. De rest van de pagina blijft leeg. Verder gebeurt er niets.
De zoekfunctie voor van het forum werkt ook niet.
Groeten Barlow
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ik moet hem nog opwaarderen, maar misschien toch maar niet doen?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Heerlijke conversaties 's avonds, en dan heb ik alleen een glas wijn op.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Ik ben de tel al kwijt met de pilsjes man, dus neem me het vooral niet kwalijk als ik iets doms zeg. 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Wat dacht je van: "ik ben de tel al kwijt geraakt" 
Barlow
-
- 15 berichten
- 1968 stemmen
Ik moet hem nog opwaarderen, maar misschien toch maar niet doen?
Opera bedoel je? Daar ligt het niet aan. Ik draai al een tijd 8.54 en het heeft altijd goed gewerkt. Pas net merkte ik dat het niet meer werkt.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
De zoekfunctie lijkt niet meer te werken in Opera (8.54).
Dat mag gewoon in dit topic.
Hier werkt het prima in Opera (8.5.4 / OS X), er is de laatste dagen ook niets veranderd aan het zoeken, dus ik vermoed dat het probleem aan je instellingen ligt oid
Barlow
-
- 15 berichten
- 1968 stemmen
Dat mag gewoon in dit topic.
Hier werkt het prima in Opera (8.5.4 / OS X), er is de laatste dagen ook niets veranderd aan het zoeken, dus ik vermoed dat het probleem aan je instellingen ligt oid
Mijn excuses: het bleek inderdaad aan mijn instellingen te liggen. Javacript stond uit....
The Goss
-
- 502 berichten
- 4766 stemmen
Voor deze grafiekjes wordt 2x per maand een momentopname van de score gemaakt. Even wachten tot de 16e dus
ah, ok. duidelijk. Maar er stond boven het statestiekje: gegenereerd 4-6-2006. Beetje verwarrend.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Even iets anders: op MusicMeter ergerden we ons nogal aan dat irritante datum-veldje met die popup-kalender. Die zag je hier bv bij het invoeren van geboortedatums.
Deze velden zijn (ook hier) vervangen door slimme(re) tekstvelden, waar je gewoon een datum kunt typen, die de site vervolgens probeert te "begrijpen".
bijvoorbeeld
"1 sep" => "1 september 2006"
"okt 11" => "oktober 2011"
"18-12-79" of "181279" => "18 december 1979"
"05" => "2005"
Als er nu ineens dingen stuk zijn, of als je vindt dat het beter kan, hoor ik het wel
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2605 stemmen
Puur toevallig viel me op dat ROOSKY op zijn profielpagina niet onder zijn naam heeft staan sinds wanneer hij lid is van MM.
Hannibal
-
- 9385 berichten
- 3316 stemmen
Is pagina 1 van De uitverkorene verdwenen, of kan ik hem alleen niet vinden...?
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Bij mij staat ze er in elk geval ook niet.
Hannibal
-
- 9385 berichten
- 3316 stemmen
Ik wist dat de paginanummering niet goed liep, maar niet dat hele pagina's verdwijnen. (uitgerekend die met mijn post
)
http://www.moviemeter.nl/film/36030/info/0#26
Zo is ie er wel, maar dan alleen de eerste pagina.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
Heb ik ook steeds vaker last van. Dan klik je op een link bij de actieve forumtopics en staan er alleen heel oude berichten. De pagina met nieuwe berichten is weg. Klikken op het laatste paginanummer helpt niet, refreshen helpt niet. Pas als je bovenaan de pagina de titel van het topic aanklikt komt alles weer tevoorschijn.
Ja precies. Ook opvallend dat je dan niet kunt reageren.
Hannibal
-
- 9385 berichten
- 3316 stemmen
Nu is hij weer terug, nu er een nieuw bericht geplaatst is.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Bij Texas Chainsaw Massacre: The Beginning, The (2006) zit het niet helemaal lekker bij waar je je stem kan invoeren. Dat zit over het bericht vakje heen.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik wist dat de paginanummering niet goed liep, maar niet dat hele pagina's verdwijnen. (uitgerekend die met mijn post
)
Pfft, als ik had geweten dat die "niet langer pagina's met maar 1 of 2 berichten"-fix zoveel problemen op zou leveren, had ik het niet gedaan.
Nu is het natuurlijk weer nergens te reproduceren. Als er een keer een voorbeeld is als ik online ben, of als iemand me precies de voorwaarden kan noemen wanneer het zich voordoet...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
http://www.pearljamonline.nl/forum/viewtopic.php?t=1081
"Pindakazen mag wel een keer in de dikke van dale komen.
Je hoort het best vaak tegenwoordig."

Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Haha, die mag tovenaar in zijn zak steken.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
LOL
En een paar berichten verder wordt naar de moviemeter wiki gelinkt voor uitleg. 
italian
-
- 1391 berichten
- 262 stemmen
ik heb nog een ander probleempje bij de paginanummering. waarschijnlijk is het al gemeld, maar de paginanummers zijn boven de berichten niet te zien bij mij dus denk ik altijd dat er maar een pagina berichten is over die films...
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ik weet niet of het bij meerdere gebruikers is, maar deze gebruiker heeft geen "laatste bezoek" statistiek.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ik heb nog een ander probleempje bij de paginanummering. waarschijnlijk is het al gemeld, maar de paginanummers zijn boven de berichten niet te zien bij mij dus denk ik altijd dat er maar een pagina berichten is over die films...
Begrijp ik niets van, misschien browserinstellingen?
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik weet niet of het bij meerdere gebruikers is, maar deze gebruiker heeft geen "laatste bezoek" statistiek.
en.... ?? 
italian
-
- 1391 berichten
- 262 stemmen
Begrijp ik niets van, misschien browserinstellingen?
tussen de poster en het eerste bericht van een pagina zijn het aantal pagina's te zien
vb: 1,2,....,25,26
wel, die zijn bij sommige films niet te zien.
verwarrend want dan denk je dat er maar een pagina berichten is terwijl er misschien 10 zijn of zo.
nu gesnopen ? 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
en.... ?? 
Ik lig al nachten wakker met de vraag wanneer hij het laatst hier is geweest 
nee, ik dacht misschien is het een bugje ofzo.
neo
-
- 15436 berichten
- 10056 stemmen
Heb ook moeite met het zien vaneen recent bericht van een user in een topic, die wel bij de updates staan aangegeven.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.