- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Forumvervuiling
Forumvervuiling
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Er is anders genoeg lol met filmgames te beleven op de site. Ik bemoei me al een lange tijd niet meer met de games, maar een KO avatars is toch ook wel sneuheid ten top. Dat dit soort troep wordt toegelaten op de site is toch wel ernstig. Opzouten er mee.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12837 stemmen
De laatste keer ging het bij de KO avatars ook wel grondig mis.
Mensen die extra accounts aanmaakten, uit woede de top 10s van anderen helemaal naar omlaag stemden, een hoop gescheld en getier, zelfs een aanval op de MM database waarbij een aantal films en een hoop stemmen gesneuveld zijn. Bendevorming en het moderator schandaal dat zo uitlekte.
Nee, die KO avatars zullen we niet snel meer terugzien.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4688 stemmen
Haha, grappig hoe ik daar absoluut niets van heb meegekregen. Check de site toch bijna dagelijks. 
Moderatorschandaal?
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Waarschijnlijk iets van nog voor de (2e wereld) oorlog.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8145 stemmen
De laatste keer ging het bij de KO avatars ook wel grondig mis.
Mensen die extra accounts aanmaakten, uit woede de top 10s van anderen helemaal naar omlaag stemden, een hoop gescheld en getier, zelfs een aanval op de MM database waarbij een aantal films en een hoop stemmen gesneuveld zijn. Bendevorming en het moderator schandaal dat zo uitlekte.
Nee, die KO avatars zullen we niet snel meer terugzien.
Overdrijf je nu niet een klein beetje?
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12837 stemmen
Niet een klein beetje, niet eens gigantisch. Het is dan ook complete onzin wat hierboven staat.
De KO Avatars is een van de leukste, vlotste en aangenaamste KOs op MM. Er is niks ernstigs of sneus aan, laat staan dat het nadelig zou zijn voor de site.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
De meeste van die spelletjes vind ik nadelig voor de site omdat normale mensen hard afgeschrikt worden van zulke onzin.
Wie wil daar nu mee geïdentificeerd worden. Dus het houdt mensen weg.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12837 stemmen
Sowieso zitten de meeste "normale mensen" op het filmgedeelte en niet het forumgedeelte van de site. Verder zijn dit soort spelletje absoluut niet nadeling voor een communitie. Integendeel zelfs.
Maar laat mij toe om "normale mensen" door "oude lullen" te vervangen en even heel hard te lachen.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Het verwordt juist hier meer in een chat-paradijs door die onzin. Als de heer Onderhond, als moderator van het chat-kanaal, zich nu ook eens inzet voor de promotie van het kanaal ipv het promoten van deze non-film spelletjes...
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Sowieso zitten de meeste "normale mensen" op het filmgedeelte en niet het forumgedeelte van de site. Verder zijn dit soort spelletje absoluut niet nadeling voor een communitie. Integendeel zelfs.
Maar laat mij toe om "normale mensen" door "oude lullen" te vervangen en even heel hard te lachen.
Dus als je geen infantiele spelletjes speelt ben je een oude lul.
. Prima.
Maar je hebt ook wel een beetje gelijk dat het misschien ook een beetje overdreven is om er over te gaan mekkeren dus dat ga ik ook niet meer doen.
De enige reden dat ik er nog wel eens wat over kwijt wil is dat ik jarenlang zelf ook wel de nodige tijd en moeite in deze site heb gestoken en ik vind het soms nogal pijnlijk om te zien hoe de site er dan op achteruit gaat.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8145 stemmen
De meeste van die spelletjes vind ik nadelig voor de site omdat normale mensen hard afgeschrikt worden van zulke onzin.
Wie wil daar nu mee geïdentificeerd worden. Dus het houdt mensen weg.
Sorry, maar ik snap niet zo goed wat er nu zo nadelig is voor de site. Het zijn leuke, vlotte, snelle Ko's, die voor iedereen toegankelijk zijn. Dat maakt het juist wel leuk. Je bent niet verplicht om te doen en dat het mensen van de site weghoudt slaat al helemaal nergens op. MM heeft immers nog wel meer te bieden dan alleen de games. M.a.w. dus als je aan de ko meedoet ben je niet normaal? 
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12837 stemmen
Dus als je geen infantiele spelletjes speelt ben je een oude lul.
. Prima.
Als sportliefhebber moet je toch ook enige affiniteit hebben met infantiele spelletjes? Ik begrijp het gezeur dan ook niet zo.
Wil je een kwalitatiever MM, steek meer tijd in het schrijven van nuttige recensies bij films die je gekeken hebt. Daar zal veel sneller volk op afkomen dan dat er mensen afknappen op wat forumspelletjes (die ondertussen ook al perfect genegeerd kunnen worden).
De site gaat er wat mij betreft ook wel wat op achteruit, maar dat speelt zich vooral af bij de films, niet echt op het forum.
Als de heer Onderhond, als moderator van het chat-kanaal
IRC is ook voor oude lullen. Daar hou je die "chattertjes" zeker niet mee van de site. Altijd al zo geweest trouwens.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Sorry, maar ik snap niet zo goed wat er nu zo nadelig is voor de site. Het zijn leuke, vlotte, snelle Ko's, die voor iedereen toegankelijk zijn. Dat maakt het juist wel leuk. Je bent niet verplicht om te doen en dat het mensen van de site weghoudt slaat al helemaal nergens op. MM heeft immers nog wel meer te bieden dan alleen de games. M.a.w. dus als je aan de ko meedoet ben je niet normaal?
Klinkt misschien wat cru-er dan ik het bedoel, maar als je als zonderlinge surfer met interesse in films op een site terecht komt, waar je ziet:
7-2
ziet staan dat je hard wegrent.
Maar uiteraard ligt dat puur aan wat je onder leuk spelletje verstaat.
maar zoals gezegd, ik ga me er niet druk meer om maken.
narva77 (crew films)
-
- 12723 berichten
- 6540 stemmen
Dan ben ik dus een oude lul. Nou ja whatever.
Maar kunnen we het weer gewoon over Memorabele Quotes gaan hebben?
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12837 stemmen
Het is nadeliger als diezelfde surfer recensies te zien krijgt als
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Klinkt misschien wat cru-er dan ik het bedoel, maar als je als zonderlinge surfer met interesse in films op een site terecht komt, waar je ziet:
7-2
Dat staat toch netjes gerangschikt bij de film games. Als een nieuweling van spelletjes houdt, dan verdiept hij zich er in. Anderen zullen daar toch nooit komen.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8145 stemmen
7-2
Misschien heb je gelijk, misschien niet? Ik denk dat je als zonderlinge surfer niet zo snel op het gamesforum terecht komt. Op Imdb zit ik bijvoorbeeld ook vaak te surfen. Daar heb je ook talloze games, waar ik nooit naar kijk, laat staan dat ik er voor wegren. Maar goed niet iedereen zit hetzelfde in elkaar. Mensen zijn tegenwoordig al om het minste of geringste beledigd of verontwaardigd, maar goed dat is nu eenmaal de tendens van de huidige maatschappij.
Punt is alleen dus dat ik denk dat niet iedereen er voor weg rent.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Film games, begrijpen we het nu. Wat die avatars daar mee te maken hebben???? Nodigt alleen maar uit tot nog meer onzin.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Ik ben het wel eens met kos, maar ik vind ook dat dat net zo goed geldt voor dat Studio Sport topic. Wat moet dat op een filmsite?
Niet filmgerelateerde filmspelletjes, sportbesprekingen etc, ik heb overal wel aan meegedaan ooit, maar eigenlijk hoort het hier niet thuis. Maar dan had men destijds maar in moeten grijpen...
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Wat heeft dit alles met Memorabele Quotes te maken. Maak een topic aan in het filmgames forum over dit geneuzel.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Ik ben voor een quotes-knockout, maar heb helaas geen tijd om mee te helpen. Nomineer wel vast die van boer.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik zie 't probleem ook niet zo. Als users daar nou een spelletje van willen maken in de filmgames sectie...ach. Wie het vervelend vind kijkt er gewoon niet.
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Users willen zo veel, ik ben ook een user, en ik wil dit niet. Probleem. Dan moet het moderator-team er maar over beslissen. Aangezien zij zo'n avatar KO al goed vonden (why god?), dan zal dit ook wel goedkeuring verkrijgen. Het wordt tijd dat niet alles wat de meerderheid wil alhier, ook daadwerkelijk mag plaatsvinden. Verpaupering van de site. En daar mogen de actieve game users zich ook over op het hoofd krabben, net zoals deze actieve site user z'n bek opentrekt.
mister blonde
-
- 12693 berichten
- 5825 stemmen
Fijn altijd dat het omgedraaid wordt; er wordt op deze site een hoop afgezeurd met (voor velen) oninteressante berichten, KO die nergens op slaan en niets met films te maken hebben en wat voor horloge iemand draagt. Maar daar mag je natuurlijk niets van zeggen! Er wordt op gereageerd met een hoop nonchalant en sarcastisch gedoe; want jullie bepalen wel hoe het er hier aan toe gaat. Je wordt dan ook nog even voor chagerijn en voor ouwe lul uitgemaakt .
Wordt een beetje moe van het gezeur over gezeur op iets dat oorspronkelijk gewoon al gezeur is. Het is allemaal geen drama dat er een hoop bullshit te vinden is op MM, maar het is wel gewoon zo. Zou niet weten waarom je daar niet iets van zou mogen zeggen. Ben ook van mening dat moviemeter vroeger (ouwe lul!) een stuk leuker was en dat het leuker kan. Reageer er maar sarcastisch op. Want als je blijkbaar bij veel films een recenssie schrijft, heb je het voor het zeggen en is een hoop bukllshit plots verantwoord. Prima joh. Ik houd in deze dagen meer tijd over voor andere dingen.
kos
-
- 46688 berichten
- 8845 stemmen
Het wordt tijd dat niet alles wat de meerderheid wil alhier, ook daadwerkelijk mag plaatsvinden.
.
mister blonde
-
- 12693 berichten
- 5825 stemmen
Sowieso een interessante (even een positief woord) ontwikkeling, die verschuiving van 'wat de meerderheid wil'. Dat was een paar jaar geleden nog niet zo. Ook opvallend dat heel veel gebruikers van vroeger tegenwoordig (bijna helemaal) weg blijven. Goh, hoe zou dat komen? Misschien even verplaatsen deze discussie?
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Tja, sommige gebruikers krijgen na verloop van tijd wel een leven.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Vink gewoon aan dat je die spelletjes niet wil zien in je updates. Dan heb je er geen last van. Beetje zielig om er dan wel over te gaan lopen zeuren.
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8277 stemmen
Dit is weer net zo'n eindeloze discussie als die over Umfelt.
Volgens mij zijn wij hier gewoon te gast op deze site. De beheerder, moderators en crew bepalen gewoon de regels en daar moeten je je gewoon aan houden, ook al vindt je sommige beslissingen niet terecht.
Als mensen het er niet mee eens zijn kunnen ze zelf altijd nog een alternatieve site ontwikkelen.
mister blonde
-
- 12693 berichten
- 5825 stemmen
Dit bedoel ik. Het gaat niet alleen om die spelletjes. Sommige spelletjes vind ik wel leuk, dus kan ik er helemaal niet meer aan deelnemen? Iik moet me in het forum en bij de films worstelen door oninteressant gelul, terwijl ik een hoop wel wil volgen. Heb ik maar pech. Zie ik bij een film die ik interessant vind en graag de discussies volg (en dat zijn er nogal wat) een update, blijkt het onzin te zijn. De moderators kunnen niet alles overzien, dus moet de rest maar zijn bek houden, of oprotten? Ga zelf maar naar een alternatieve site.
Jullie komen ook gewoon niet veel verder dan een poging 'ons' de mond te snoeren. Dat is pas zielig. Ik vraag me juist af wat voor leven de mensen hebben die blijkbaar de hele dag de tijd hebben oninteressante berichten hier te plaatsen. Wat is nu het probleem? Waarim willen jullie dat we gewoon onze bek houden en het maar slikken, als we vinden dat er iets op de site beter kan? Dat draagt veel meer bij (hoewel dit de verkeerde plek is) dan 99% van de berichten in het forum. Maar goed, op dit bericht wordt toch weer sarcastisch gereageerd met 1 zin. Heeft ook niet zo veel nut zo nee.