• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.058 films
  • 12.557 series
  • 34.727 seizoenen
  • 655.148 acteurs
  • 200.362 gebruikers
  • 9.458.895 stemmen

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

zoeken in:

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3638 stemmen

Dan hebben sommige mensen best veel vrije tijd, hehe. Nouja, wel respect natuurlijk.

kappeuter (crew films)

• 74734 berichten
  • 5988 stemmen

Dogie Hogan schreef:

'Toevoegen' blijft sluitpost op MM. Is, met korte uitzonderingen (bij-springen Kappeuter bijvoorbeeld), al jaren zo.

Beetje flauw dit. Het aantal toevoegingen stijgt al jaren fors.

De afgelopen jaren hebben we daarom de crew flink uitgebreid. Daar is veel tijd en energie in gestoken.

Toevoegingen worden in principe altijd binnen 7 dagen behandeld, maar meestal rond de 4 dagen.

Het gaat hier om vrijwilligerswerk en geen fulltime jobs.

Als tijdens een WK en tijdens vakanties de wachttijd tijdelijk soms iets meer oploopt is dat niet meer dan logisch.

Baggerman

• 10844 berichten
  • 8314 stemmen

Elineloves schreef:

Maar hoe is de volgorde per beoordelen dan? Gaat het per user, vandaar dat je vaak dezelfde persoon achter elkaar ziet staan? Of per datum, dat het een mixed list is waar verschillende users en toevoegingen door elkaar staan?

Ik kom vast heel vervelend en/of betweterig over met mijn vragen, maar ik ben nieuwsgierig en vind het leuk om er meer over te weten/leren als newby. (Voordat ik iemand op zijn tenen trap...)

Vragen staat vrij, hoor! De lijst en volgorde van beoordelen is gewoon op datum en tijdstip van toevoegen. De bovenste 10:

jarno1975Bullying (2009)

11 juni

jarno1975Ghosts Don't Exist (2010)

11 juni

Mac Hammer FanCongiuntura, La (1965)

Alternatieve titel: Hard Time for Princes, 11 juni

Mac Hammer FanContre-Allée, La (1991)

11 juni

Mac Hammer FanBouit (2005)

11 juni

Mac Hammer FanCoup Suprême, Le (1991)

11 juni

Mac Hammer FanChien, Le (1969)

Alternatieve titel: Lettre à la Prison, 11 juni

Mac Hammer FanNouveaux Tricheurs, Les (1987)

11 juni

Mac Hammer FanThis House Possessed (1981)

11 juni

ElinelovesThe University Player (2006)

11 juni

kos45365 (2009)

11 juni

De enige uitzondering die ik wel eens maak is als iemand na een afkeuring binnen een paar minuten al de verbetering weer instuurd. De verbetering komt dan weer onderaan binnen. Aangezien de hele toevoeging en ins@outs daarvan dan nog vers in het geheugen zit zet ik de verbetering (bij goedkeuring) dan wel meteen op de site.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3638 stemmen

Aha, cool om eens te zien hoe het nou precies zit. Jullie kennen dit systeem natuurlijk door en door, maar ik kon me er totaal geen voorstelling van maken.

Leuk!

Baggerman

• 10844 berichten
  • 8314 stemmen

Een andere uitzondering van 'voorrang' is als twee crew-leden tegelijkertijd gaan keuren. Dan zal de tweede ergens middenin de lijst beginnen, omdat je anders elkaar in de weg gaat zetten en je kans op dubbele toevoegingen krijgt (gisteren toevallig met de film 'Red Scream Vampyres').

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3638 stemmen

Dus jullie spreken onderling af wie wat doet, of komen jullie daar toevallig achter als jullie het zien in de lijst?

Decec

• 6755 berichten
  • 8651 stemmen

Ah ik begrijp het waarom voor de dubbele toevoegingen...

Baggerman

• 10844 berichten
  • 8314 stemmen

Daar komen we meestal toevallig achter (je ziet de teller verspringen). Het gebeurt overigens niet vaak dat er twee crewleden tegelijkertijd aktief zijn, omdat dat dus wel eens problematisch is.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3638 stemmen

Wel handig dat je hier nu 't overzicht plaatst, zo kunnen de toevoegers zien waar hun films zich ongeveer bevinden. Zoiets is er nog niet toch? Waar je dat kunt volgens?

Jesus, ik zit op mijn vraag-stoel vandaag. Ik ga zo maar eens winkelen ofzo. Vrouwen die vragen stellen, dat moeten we niet hebben.

jarno1975 (moderator series)

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Voor users die zich 'vervelen' tijdens het wachten op goedkeuring. Je kan je ook altijd nog bezighouden met het corrigeren van de regisseur gegevens. Ben daar de laatste paar weken ook mee bezig. Eerst al mijn eigen toevoegingen gedaan. Daarna heb ik een willekeurige user gepakt met veel toevoegingen (in mijn geval Dogie Hogan) en doe ik iedere avond een "letter".

Zo heb ik al wel een paar honderd regisseurs gehad.

Tha-Joker

• 1048 berichten
  • 960 stemmen

jarno1975 schreef:

Voor users die zich 'vervelen' tijdens het wachten op goedkeuring. Je kan je ook altijd nog bezighouden met het corrigeren van de regisseur gegevens. Ben daar de laatste paar weken ook mee bezig. Eerst al mijn eigen toevoegingen gedaan. Daarna heb ik een willekeurige user gepakt met veel toevoegingen (in mijn geval Dogie Hogan) en doe ik iedere avond een "letter".

Hoe en waar kan je dat doen dan? En wat moet je invullen, want ik begrijp het begrip 'regisseur gegevens corrigeren' nog niet helemaal

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Wel ingevuld

Niet ingevuld

Met het knopje corrigeren rechtsboven kun je de gegevens aanvullen (geboortedatum, -stad en -land en evt sterfdatum, -stad en -land). Vaak zijn die gegevens op imdb te vinden.

Daarnaast kun je ook nog een fot toevoegen, let er daarbij alleen wel bij op dat je een foto neemt met een creative commons licentie.

Baggerman

• 10844 berichten
  • 8314 stemmen

jarno1975 schreef:

Ik krijg al RSI van het goedkeuren!

Maar zonder gekheid: goed werk hoor, Jarno!

Zelf ook vaak gedaan, maakt de site er completer en informatiever van!

Wat ook altijd kan en handig is: je eigen toevoegingen nog eens doorlopen op veranderingen (jaartal, speelduur, acteurs erbij, titelverandering etcetera).

Tha-Joker

• 1048 berichten
  • 960 stemmen

Ooh zo bedoel je, bedankt voor de uitleg. Moet je gecorrigeerde werk ook ,net als films, goed gekeurd worden? Edit ik zie het antwoord al boven me staan.

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Baggerman schreef:

(quote)

Ik krijg al RSI van het goedkeuren!

Maar zonder gekheid: goed werk hoor, Jarno!

Zelf ook vaak gedaan, maakt de site er completer en informatiever van!

Wat ook altijd kan en handig is: je eigen toevoegingen nog eens doorlopen op veranderingen (jaartal, speelduur, acteurs erbij, titelverandering etcetera).

hehe, en jij bedankt voor het de snelle goedkeuringen iedere keer!

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3638 stemmen

Inderdaad, de crew is goed bezig. Zeker vandaag hebben ze veel werk verricht.

stinissen (crew films & series)

• 23805 berichten
  • 77556 stemmen

(afbeelding)

• 23805 berichten
  • 77556 stemmen

Deze dus

Wie kan de vouwen eruit halen en de poster wat opkrikken aub?

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3638 stemmen

Helaas Henk, daar bak ik niks van. Iemand wel zin om een plotvertaling een beetje op te poetsen? Ik krijg de zinnen niet lekker lopend..

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Ik ga het eens proberen, stinissen, wordt vervolgd!

@ Elineloves: Zet maar neer of PM het plot, komt wel in de rij na stinissen's poster!

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Hij is klaar, stinissen, maar ik kan de jpg alleen invoegen wanneer je hem instuurt , uploaden gaat niet.

• 23805 berichten
  • 77556 stemmen

Nogmaals dank beste Johan

En zeg maar Henk.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

In orde, Henk!

stephan73

• 6269 berichten
  • 14572 stemmen

Even een mededeling van huishoudelijke aard.

IMDB heeft sinds kort de verschrikkelijke gewoonte om weer eens de Engelse titels als hoofdtitel neer te zetten. Op MovieMeter proberen wij zo officieel mogelijk te zijn en gaan wij daar dus niet in mee.

Nou is de vraag om bij een toevoeging waar IMDB inderdaad dus de ver-Amerikaanste titel gebruikt, die niet als hoofdtitel in te vullen, maar gewoon de originele titel. Meestal staat die onder de hoofdtitel op IMDB.

Hard Eight (1996) - imdb.com

Hier is dit duidelijk te zien. De originele title is Sidney en de alternatieve titel is Hard Eight. Op IMDB is dat omgedraaid.

Seven Samurai (1954) - imdb.com

En datzelfde geld ook voor Seven Samurai!

Dus elke hulp van de toevoegers is meegenomen. Want dit soort maatregelen van IMDB kosten extra tijd voor de crew.

Alvast bedankt!

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Belachelijk initiatief van imdb.

Gelukkig houden jullie alles goed in het oog.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Viel me vandaag ook al op, inderdaad belachelijke zet van IMDb. Ik zal er alvast op proberen te letten Stephan73 en crew.

Elineloves

• 24073 berichten
  • 3638 stemmen

Niet echt de meest slimme zet nee.

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

Is dit niet al een paar keer eerder gebeurt om imdb?

En toen was het na een paar dagen weer teruggedraaid.

Leland Palmer

• 23801 berichten
  • 4940 stemmen

Ja, dat klopt. Voor zover ik weet hebben ze dit één keer eerder geflikt. Hopelijk draaien ze het nu (net als toen) weer terug.

Zinema (crew films)

• 10289 berichten
  • 7385 stemmen

Toegevoegd en dus in wachtrij: Osa (1986) - imdb.com

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.