• 17.189 nieuwsartikelen
  • 182.138 films
  • 12.561 series
  • 34.733 seizoenen
  • 655.413 acteurs
  • 200.379 gebruikers
  • 9.460.317 stemmen

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

zoeken in:

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Ik quote even:

Zinema schreef:

Vraagje:

Waarom wel Imax Dolphins, maar niet Coral Reef Adventure etc.?

Coral Reef Adventure (2003) - imdb.com

Anybody?

Knisper schreef:

Als dit alleen grote IMAX-schermen heeft gedraaid, is dit niet toevoegbaar ben ik bang. Dolphins lijkt me eigenlijk ook niet geschikt voor de site, duurt volgens imdb niet eens 45 minuten.

Niet toevoegbaar dus.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Heeft iemand misschien zin en tijd om de film Brothers Five toe te voegen?

Alvast bedankt!

606

• 23885 berichten
  • 12357 stemmen

Ramon K schreef:

Alvast bedankt!

Zal kijken of alles makkelijk te vinden is.

606

• 23885 berichten
  • 12357 stemmen

Ramon K schreef:

Alvast bedankt!

Heb plaatje gevonden alleen nog geen plot

jarno1975 (moderator series)

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

606 schreef:

(quote)

Heb plaatje gevonden alleen nog geen plot

Hier staat een plot

Brothers Five > Overview - AllMovie

Bacon

• 1013 berichten
  • 1382 stemmen

Als iemand nog graag een film wil toevoegen... deze film staat er nog niet op: http://www.hancinema.net/korean_movie_The_Case_of_Itaewon_Homicide.php

David Bowie

• 14 berichten
  • 0 stemmen

jarno1975 schreef:

Codine heb ik toegevoegd, de andere 2 is inderdaad lastig om daar info over te vinden.

Okee, dacht ik al. Toch bedankt.

606

• 23885 berichten
  • 12357 stemmen

is deze Born of Hope (2009) - imdb.com toevoegbaar ?

stephan73

• 6269 berichten
  • 14576 stemmen

Heeft alleen een release gehad op Internet (Dailymotion), dus lijkt me niet dat dit toevoegbaar is!

Malick

• 9132 berichten
  • 700 stemmen

Ruhr (2009) - imdb.com

Iemand intresse om deze toe-te-voegen?

606

• 23885 berichten
  • 12357 stemmen

Wie kan deze plot beter laen lopen.

Max Rockinsky wordt beschermd door The Duke, wat ze allemaal wel zouden willen. Alleen zijn vrouw staat nog steeds aan zijn zijde. Maar wanneer The Duke van kamp veranderd, is zijn executie een feit. Maar wie is echt in staat om het te doen? Rocky moet er zeker voor zorgen dat zijn laatste joker, The Duke, overleefd om op te treden als getuige. De circel rond The Duke sluit zich strakker en strakker, maar de zwaar bewapende moordploegen zijn al op weg naar hem.

Metalfist

• 12443 berichten
  • 3964 stemmen

Ik heb dat ook eens geprobeerd maar dat is echt praktisch onmogelijk zonder dat je de film hebt gezien. Het plot dat je overal op het internet vindt is ook maar 1 regel lang.

606

• 23885 berichten
  • 12357 stemmen

Metalfist schreef:

Ik heb dat ook eens geprobeerd maar dat is echt praktisch onmogelijk zonder dat je de film hebt gezien. Het plot dat je overal op het internet vindt is ook maar 1 regel lang.

Oke bedankt

606

• 23885 berichten
  • 12357 stemmen

Wie kan dit in een goed lopend nederlands plot vertalen

In the rolling landscape of Eastern Kentucky, beauty resides within each valley and atop the crest of each hill. It is the land of bluegrass, horses, coal mines and tobacco. Under the surface of this delicate veneer, a treacherous underbelly lies. A world stricken with drugs, guns, money, and the Mountain Mafia rules all. Shortly after the passing of his mother and meeting his soul mate Dwight begins questioning his line of work, his life in general and comes to the realization that he wants out just as his family inadvertently rekindles an old feud with a rival drug family. Now Dwight must make a choice to either leave with his new soul mate or help save his family and risk it all. Blood, bullets, betrayal and the Mountain Mafia!

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

606 schreef:

Wie kan dit in een goed lopend nederlands plot vertalen

In the rolling landscape of Eastern Kentucky, beauty resides within each valley and atop the crest of each hill. It is the land of bluegrass, horses, coal mines and tobacco. Under the surface of this delicate veneer, a treacherous underbelly lies. A world stricken with drugs, guns, money, and the Mountain Mafia rules all. Shortly after the passing of his mother and meeting his soul mate Dwight begins questioning his line of work, his life in general and comes to the realization that he wants out just as his family inadvertently rekindles an old feud with a rival drug family. Now Dwight must make a choice to either leave with his new soul mate or help save his family and risk it all. Blood, bullets, betrayal and the Mountain Mafia!

In het heuvelachtige landschap van Oost Kentucky huist de schoonheid in iedere vallei en op de kam van elke heuvel. Het is het landschap van blauwgras, paarden, kolenmijnen en tabaksvelden. Onder de oppervlakte van deze schoonheid ligt een wereld van drugs, wapens en geld gerund door de Mountain maffia. Net na het overlijden van zijn moeder en de ontmoeting met zijn soulmate begint Dwight te twijfelen over zijn werk in de onderwereld, en zijn leven in het algemeen en realiseert zich dat hij eruit wil stappen. Op dat moment ontketend zijn familie per ongeluk weer een oude familievete met een rivaliserende drugsfamilie. Nu moet Dwight kiezen om er vandoor te gaan met zijn nieuwe soulmate of alles op het spel te zetten om zijn familie te redden. Bloed, kogels, verraad en de Mountain maffia!

606

• 23885 berichten
  • 12357 stemmen

jarno1975 schreef:

In het heuvelachtige landschap van Oost Kentucky huist de schoonheid in iedere vallei en op de kam van elke heuvel. Het is het landschap van blauwgras, paarden, kolenmijnen en tabaksvelden. Onder de oppervlakte van deze schoonheid ligt een wereld van drugs, wapens en geld gerund door de Mountain maffia. Net na het overlijden van zijn moeder en de ontmoeting met zijn soulmate begint Dwight te twijfelen over zijn werk in de onderwereld, en zijn leven in het algemeen en realiseert zich dat hij eruit wil stappen. Op dat moment ontketend zijn familie per ongeluk weer een oude familievete met een rivaliserende drugsfamilie. Nu moet Dwight kiezen om er vandoor te gaan met zijn nieuwe soulmate of alles op het spel te zetten om zijn familie te redden. Bloed, kogels, verraad en de Mountain maffia!

bedankt

narva77 (crew films)

• 12775 berichten
  • 6565 stemmen

Kan iemand met spoed de film Snow (2004) toevoegen?

Of is die film inmiddels al toegevoegd door iemand?

Komt namelijk morgen op TV; NET5 18:50 uur.

riesma

• 3706 berichten
  • 3092 stemmen

Ik heb hem toegevoegd, maar dan is hij morgen nog niet geaccepteerd.

Wie o wie wil Chi wa taiyo yori akai (The Sun is Red) (1966) toevoegen? Er is moeilijk aan beeldmateriaal te komen.

Purmerend

• 2775 berichten
  • 3317 stemmen

Voor wie er zin heeft een film toe te voegen:Sisterhood (2008).

stephan73

• 6269 berichten
  • 14576 stemmen

riesma schreef:

Wie o wie wil Chi wa taiyo yori akai (The Sun is Red) (1966) toevoegen? Er is moeilijk aan beeldmateriaal te komen.

Is enorm moeilijk te vinden. Kôji Wakamatsu heeft erg veel films gemaakt in 1969 en dan is het moeilijk zoeken als ik de titel niet in Japanse titels heb! Mocht je de titel ook in Japanse karakters weten, dan wil ik nog een poging wagen!

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Purmerend schreef:

Voor wie er zin heeft een film toe te voegen:Sisterhood (2008).

Zal hem toevoegen. Heb alles al (plaatje & plot)

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Jawaddedadde schreef:

(quote)

Zal hem toevoegen. Heb alles al (plaatje & plot)

Is bij deze doorgestuurd naar de crew.

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

stephan73 schreef:

(quote)

Is enorm moeilijk te vinden. Kôji Wakamatsu heeft erg veel films gemaakt in 1969 en dan is het moeilijk zoeken als ik de titel niet in Japanse titels heb! Mocht je de titel ook in Japanse karakters weten, dan wil ik nog een poging wagen!

若松孝二 Kôji Wakamatsu

血比太阳红 Chi wa taiyo yori akai

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

De afgekeurde film The Last Song kunnen jullie wel uit de rejectionlijst halen, die staat er ondertussen al op.

riesma

• 3706 berichten
  • 3092 stemmen

@ jarno & stephan

stephan73 schreef:

Kôji Wakamatsu heeft erg veel films gemaakt in 1969

De film komt trouwens uit '66, niet uit '69.

narva77 (crew films)

• 12775 berichten
  • 6565 stemmen

narva77 schreef:

Kan iemand met spoed de film Snow (2004) toevoegen?

Of is die film inmiddels al toegevoegd door iemand?

Komt namelijk morgen op TV; NET5 18:50 uur.

riesma schreef:

Dat maakt niet uit hoor. Als hij maar op MM komt te staan!

Bedankt voor het toevoegen!

stephan73

• 6269 berichten
  • 14576 stemmen

jarno1975 schreef:

(quote)

若松孝二 Kôji Wakamatsu

血比太阳红 Chi wa taiyo yori akai

Ik kom met de titel alleen op Chineze sites. En daar kan ik helaas niets vinden!

• 10989 berichten
  • 2803 stemmen

stephan73 schreef:

(quote)

Ik kom met de titel alleen op Chineze sites. En daar kan ik helaas niets vinden!

Ik heb ook nog gezocht maar kan helaas ook niets vinden. Alleen een rapidshare link van de film, misschien dat je daar dan een screenshot uit kan maken.

narva77 (crew films)

• 12775 berichten
  • 6565 stemmen

Ik heb óók nog een poosje meegezocht op Google naar die film "Chi wa taiyo yori akai", maar ook ik kan echt helemaal niks vinden qua plaatje! Dat gaat erg lastig worden.

Succes iig verder!

Malick

• 9132 berichten
  • 700 stemmen

Malick schreef:

Ruhr (2009) - imdb.com

Iemand intresse om deze toe-te-voegen?

Wie durft het aan?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.