menu

De Site / Algemeen / Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

zoeken in:

Wil iemand deze western toevoegen?

Prairie Law (1940) - IMDb

Kan iemand deze film toevoegen? Zojuist gezien op film by the sea. Ik wil het wel zelf doen, maar op een mobiel is wat lastiger.

My name is Sara

My Name Is Sara (2019) - IMDb

Harco schreef:
(quote)

Inmiddels zijn er nog drie over:

Number 14: Late Superimpositions (1965) - IMDb
Povratak srpskih pobednika (1913) - IMDb
Winter Solstice (1974) - IMDb

Mocht iemand ze willen toevoegen, graag!

En inmiddels nog twee:

Povratak srpskih pobednika (1913) - IMDb

Voor die eerste geldt het volgende nog:

Harco schreef:

Ik wil bovenstaande experimentele short toevoegen maar ik kan geen goede poster/cover/still vinden.

De cover op Letterboxd is te klein, lijkt mij: ‎No. 14: Late Superimpositions (1965) directed by Harry Smith • Reviews, film + cast • Letterboxd
De still op RYM is ook niet al te best: Images - Rate Your Music - rateyourmusic.com
En hetzelfde geldt voor IMDb: Number 14: Late Superimpositions (1965) - IMDb

Is een van deze afbeeldingen goed genoeg voor MM? Of is er iemand die iets anders kan opsnorren wat voldoet aan de toevoegeisen?

Kan iemand Random Acts of Violence (2019) toevoegen? Dank alvast!

Gast
geplaatst: vandaag om 05:34 uur

geplaatst: vandaag om 05:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.