menu

De Site / Algemeen / Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

zoeken in:
Ik heb eentje toegevoegd maar wacht op goedkeuring (sinds 5 dagen). Misschien word dit gewoon eens per week gedaan hoor, no pressure Maar wellicht doe ik iets verkeerd, en nee, hij is (nog) niet afgekeurd.

kappeuter (crew)
Ons streven is om toevoegingen binnen een week te behandelen.
Je toevoeging staat in de wachtrij, waar nu 81 toevoegingen in staan.
Het kost altijd tijd om alles goed te beoordelen en na te gaan op eventuele fouten / onvolkomenheden.
Dus nog even geduld.

Oh joh geen enkel probleem! Ik begon alleen te twijfelen of ik het wellicht in dit topic moest neerzetten of dat het dus wel was goed door gekomen.

Prima zo!

kappeuter schreef:
Ok, bedankt voor je toelichting.

Je hebt gelijk dat film(-kunst) breed is en daar horen ook experimentele vormen bij. Wij voegen op MM echter nog geen films toe die korter zijn dan 30 minuten. Dus helaas. En aangezien het een tv-reeks betreft met meer dan 7 delen kan het wellicht prima op TvMeter.
Dat is toch niet tussen wal en schip?

milus

Je kunt trouwens op MM gerust een Herenleed topic aanmaken in het televisieforum.
Ik heb het destijds helaas gemist op tv.

Het inderdaad uitgezonden op tv, maar dat kan ook met andere films. Herenleed is ook niet op videotape gedaan dacht ik. En blijft het probleem bestaan dat films die korter zijn, zoals van Jeunet en Caro van 29 minuten, nog wel tussen wal en schip vallen.

Waarom is deze regel er eigenlijk?

Rijk! (2015) - IMDb duurt 25 minuten en scoort meer dan 9/10 op IMDB

Patision Avenue (2018) - IMDb duurt 13 minuten en scoort meer dan 9/10 op IMDB

Waiting for Marissa (TV Short 2013) - IMDb (Nederlandse film) duurt 25 minuten en scoort meer dan 9/10 op IMDB

One Happy Day (2015) - IMDb duurt 26 minuten en scoort bijna 9/10 op IMDB
Electronic Labyrinth THX 1138 4EB (1967) - IMDb van George Lucas, 15 minuten

De klassieker Le ballon rouge (1956) - IMDb is dan gelukkig net wel 34 minuten.
Klassieke rariteiten zoals Een avontuur bij de maan (1902) - IMDb Le voyage dans la lune uit 1902 van 12 minuten zijn weliswaar iconisch-historisch, maar kunnen niet.

Met andere woorden, de films worden gemaakt en worden gewaardeerd of zijn om een andere reden de moeite waard, maar er is geen plaats voor op Moviemeter. Dat is toch wel jammer.

Wat dacht je van deze Murderers (1956) - IMDb ( Ubiytsy )
Een film van ... Tarkovski!
Maar 19 min dus nota bene zelfs een Tarkovski kan om die reden niet op Moviemeter. Dat kan toch niet waar zijn.

Savovi (2019) - IMDb

Iemand die deze wil toevoegen?

gotti schreef:
Savovi (2019) - IMDb

Iemand die deze wil toevoegen?

Ik wel, als niemand me al voor is geweest...

Harmonica Man schreef:
(quote)

Ik zal ze meenemen maar heb nu even geen vrije spots.

Camp Wedding is ingezonden en Hoax door een andere gebruiker. Dus even afwachten dan zie je ze verschijnen.

Deze kunnen op de site. Ik heb er te veel in mijn spreadsheet. Voor de liefhebber.

Touched - IMDb
Lost Angels (2014) - IMDb

Ik heb vorige week een documentaire toegevoegd (Tiananmen), waar kan ik
eigenlijk de status hiervan zien? Zit m’n account een beetje door te spitten maar
zie eigenlijk nergens een bewijs dat ik dat heb gedaan, of kijk ik niet goed

ROOSKY als je op film toevoegen klikt staat er onder het kopje "in de wachtrij" de films die je ingestuurd hebt.

Deze ging in Première in Venetië
The End of Love (2019) - IMDb
Voor de liefhebber.

Voor deze geldt hetzelfde als bovenstaande
This Is Not a Burial, It's a Resurrection (2019) - IMDb

Ik heb een Nederlandse beschrijving.

Iemand zin om deze toe te voegen: Gau wan ngoc mung (1999) - IMDb "Erotic Nightmare", Hongkong, 1999. Een rare horrorkomedie met Anthony Wong.

Deze nieuwe miniserie kan er ook op.
Deep Water (TV Mini-Series 2019– ) - IMDb

Kan eventueel ook op tvmeter jarno1975

Is het mogelijk dat de volgende films worden toegevoegd?

In This Gray Place (2018) - IMDb

Hot Air (2018) - IMDb

Hex (2018) - IMDb

Number 14: Late Superimpositions (1965) - IMDb

Ik wil bovenstaande experimentele short toevoegen maar ik kan geen goede poster/cover/still vinden.

De cover op Letterboxd is te klein, lijkt mij: ‎No. 14: Late Superimpositions (1965) directed by Harry Smith • Reviews, film + cast • Letterboxd
De still op RYM is ook niet al te best: Images - Rate Your Music - rateyourmusic.com
En hetzelfde geldt voor IMDb: Number 14: Late Superimpositions (1965) - IMDb

Is een van deze afbeeldingen goed genoeg voor MM? Of is er iemand die iets anders kan opsnorren wat voldoet aan de toevoegeisen?

iemand die Restos de viento (2017) - IMDb toe zou kunnen voegen?

Gast
geplaatst: vandaag om 19:56 uur

geplaatst: vandaag om 19:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.