• 15.760 nieuwsartikelen
  • 178.094 films
  • 12.213 series
  • 33.984 seizoenen
  • 647.094 acteurs
  • 199.021 gebruikers
  • 9.372.718 stemmen

Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)

zoeken in:

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

@ jarno1975

Dat het einde zoek zou kunnen raken snap ik.

Maar de verantwoordelijkheid moet in zo een geval bij de toevoeger liggen. Duidelijke informatie geven zodat de crew in een oogopslag meteen kan zien dat de info klopt zonder dat ze zelf moeten gaan zoeken.

Ik bedoel maar, zelfs met een award en een bioscooprelease krijg ik de crew niet over de streep.

MM evolueert. De regels voor het toevoegen zijn door de jaren heen toch ook geëvolueerd. Als je hier documentaires ziet als Beef 2 & Beef 3, die horen helemaal niet op de site thuis en zelfs die zijn in het verleden geaccepteerd.

Ik zou zeggen pas de regels lichtjes aan en laat uitzonderingen toe voor documentaires die in één land op minstens 10 (ik noem maar wat) verschillende gelegenheden is vertoond.

En dan kom ik net achter nog een vertoning in Albuquerque New Mexico, helaas behoort dat ook tot de VS.

Barfly

• 1873 berichten
  • 1749 stemmen

De discussie voeren we wel intern Nomak. Soms blijven we bij de oude regels als we dat gezamenlijk juist vinden, soms passen we regels aan. In jouw geval heeft het crewlid juist gehandeld in het kader van de regels zoals ze nu zijn afgesproken. Dat betekent uiteraard niet dat we er niet meer naar kijken, maar ook jouw inzending weer bespreken. Soms kan dat even duren voordat een ieder zijn mening heeft gegeven of dat we het eens worden.

Decec

• 6743 berichten
  • 8585 stemmen

Decec schreef:

wie wil even helpen nl plots vertalen?

Ada was settled in her life, she was pleased with it, or thought she was. She was one half of a couple who seemed happy, she’d had a child, was even due to get married, and wham… she met Paul… And this Paul was writer to boot, who lived alone with his grown daughter, had an exceedingly intrusive mother, and had the unfortunate idea of losing his father when this story had hardly got off the ground… Life started to gather speed. It was about time.

heb mooi poster gevonden.

Wie heeft nog even zin helpen? Mag ook prive berichten sturen...

Decec

• 6743 berichten
  • 8585 stemmen

hoeft niet meer vertalen

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Resizer.nl is alweer enige tijd niet bereikbaar. Is hier al iets meer over bekend?

jarno1975 (moderator series)

• 10971 berichten
  • 2790 stemmen

Dogie_Hogan schreef:

Risizer.nl is alweer enige tijd niet bereikbaar. Is hier al iets meer over bekend?

Hij werkt gewoon goed hoor. Maar je hebt het nu al tot 2 keer toe verkeerd geschreven, misschien dat het daar aan ligt Het is http://resizer.nl/

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

jarno1975 schreef:

(quote)
Hij werkt gewoon goed hoor. Maar je hebt het nu al tot 2 keer toe verkeerd geschreven, misschien dat het daar aan ligt Het is http://resizer.nl/
Schrijfwijze OK, zit bij de favorieten, maar werkte hele morgen niet; nu net weer bereikbaar.

• 10971 berichten
  • 2790 stemmen

jarno1975 schreef:

Mag deze documentaire toegevoegd worden?

The Untold History of the United States (TV Series 2012) - IMDb (geen idee waarom die hier nog als in development staat)

Deze docu bestaat uit 10 delen zie:

The 50th New York Film Festival | Film Society of Lincoln Center - filmlinc.com

en dus niet toevoegbaar, maar....op NYFF is de premiere en die duurt 180 minuten:

The 50th New York Film Festival | Film Society of Lincoln Center - filmlinc.com

Kan een crewlid hier misschien uitsluitsel over geven?

Nog maar een keer naar boven schoppen

mrmojorisin123

• 1869 berichten
  • 1808 stemmen

'Een documentaire en concertfilm over de legendarische dichter, singer-songwriter en boeddhist.'

Er mogen geen concertregistraties op de site, dus het lijkt me niet.

edit : mag er toch op daar het meer een documentaire is dan een concertopname. Stuur maar door als je wil, chevy93.

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

Is dit een goede still?

edit: mits in goeie verhouding uiteraard.

• 10971 berichten
  • 2790 stemmen

Je linkt klopt niet.

mrmojorisin123

• 1869 berichten
  • 1808 stemmen

Denk dat je de verkeerde link hebt ingevuld.

• 10971 berichten
  • 2790 stemmen

Overigens wel leuk om de oude berichten even door te lezen. Wat een zootje was het toen

chevy93

• 12754 berichten
  • 1324 stemmen

mrmojorisin123 schreef:

Denk dat je de verkeerde link hebt ingevuld.

http://www.bosrtv.nl/uploadedImgs/lc_015.jpg

• 10971 berichten
  • 2790 stemmen

Die still is goed hoor, alleen even op het juiste formaat snijden.

Zou niet weten waarom je daar aan zou twijfelen

narva77 (crew films)

• 12725 berichten
  • 6540 stemmen

Had je die al ingestuurd, Chevy?

Want het lijkt erop dat het een oude docu betreft, nl. de docu Leonard Cohen: Printemps 96.

Kijk maar eens op de aftiteling van de TV-uitzending; daar staan alle namen vermeld die ook bij die docu vermeld staan (onder "Portrait Intime" op ca. 58.15 minuten):

Hallelujah! Leonard Cohen is terug - 26-8-2012 - TVblik

fullcredits

Het lijkt wel of het een ge-edite docu is. Maar dat moet de crew maar uitzoeken dan...

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ik weet bij een film niet welke regisseur ik moet toevoegen.

Imdb geeft enkel Casanova Wong aan als regisseur (action director).

Maar twee van de meest toonaangevende Aziatische sites en ook Amazon.com geven Ng Ka Chun aan als regisseur, wat me ook betrouwbaarder lijkt, want die heeft een hele lijst martial arts films op zijn naam staan.

Ng Ka Chun is trouwens een alternatieve naam voor Chia Chun Wu.

Op de hoes van de dvd staat als regisseur Wu Ka Kui, wat dus ook een alternatief is voor Chia Chun Wu.

Is imdb heilig en moet ik hun regisseur overnemen, wat dus duidelijk fout is. Of mag ik hier gewoon Chia Chun Wu als regisseur toevoegen?

Zinema (crew films)

• 10270 berichten
  • 7278 stemmen

IMDB is niet heilig.

Alles doen vergezellen van links/ bronnen als je vermoedt dat de verkeerde regisseur wordt vermeld op IMDB. Gebeurt regelmatig overigens (met name bij Aziatische titels van weleer), bijvoorbeeld bij de man met meer dan 50 aliassen: Godfrey Ho.

Succes.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Bedankt voor de snelle reactie. Ik zet uiteraard de bronnen erbij.

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

Iemand zin en tijd om deze film toe te voegen?

No More Excuses (1968) - IMDb

No More Excuses (1968) - The Criterion Collection

No More Excuses (1968) - TCM.com voor synopsis druk rechts op 'read the full synopsis'

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Brrr... alweer werkt Resizer.nl niet...

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Jesper187 schreef:

Iemand zin en tijd om deze film toe te voegen?

No More Excuses (1968) - IMDb

No More Excuses (1968) - The Criterion Collection

No More Excuses (1968) - TCM.com voor synopsis druk rechts op 'read the full synopsis'

Bestaat voor een deel uit Balls Bluff (1961) - IMDb, ik ga even met de crew overleggen of het niet alsnog op MM kan omdat het mogelijk genoeg (uitgebreid en) bewerkt is tot een geheel nieuwe film.

• 10971 berichten
  • 2790 stemmen

Dogie Hogan schreef:

Brrr... alweer werkt Resizer.nl niet...

Heb er nu ook last van ja

Jesper187

• 6434 berichten
  • 2462 stemmen

Meneer Bungel schreef:

Bestaat voor een deel uit Balls Bluff (1961) - IMDb, ik ga even met de crew overleggen of het niet alsnog op MM kan omdat het mogelijk genoeg (uitgebreid en) bewerkt is tot een geheel nieuwe film.

aah oke. Ik heb hier die 'Eclipse Series 33: Up All Night with Robert Downey Sr.' liggen en daar staat hij er dus als aparte film op. De Criterion uitgave is volgens mij ook de enige manier om nog aan die films te geraken ('Balls Bluff' is niet meer als aparte film aan te komen volgens mij), dus zou fijn zijn als hij erop mocht komen te staan.

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

jarno1975 schreef:

(quote)

Heb er nu ook last van ja

Noi, zo lang is Resizer.nl nog niet eerder buiten bedrijf geweest...

• 10971 berichten
  • 2790 stemmen

Dogie Hogan schreef:

(quote)
Noi, zo lang is Resizer.nl nog niet eerder buiten bedrijf geweest...

Ik heb de eigenaar even een mailtje gestuurd

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Waarom gebruiken jullie niet gewoon irfanview? Kan je plaatjes in een handomdraai mee verkleinen.

stinissen (crew films & series)

• 23440 berichten
  • 76926 stemmen

Ik gebruik gimp die is heel makelijk

SnakeDoc

• 4687 berichten
  • 2243 stemmen

Paint .... makkelijker kan het niet!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.