• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.917 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.932 acteurs
  • 198.970 gebruikers
  • 9.370.277 stemmen

MovieMeter in de media

zoeken in:

mister blonde

• 12693 berichten
  • 5825 stemmen

Lachen Is me trouwens al vaker opgevallen dat dingen van MM geplukt worden (met name plotbeschrijvingen).

Bla

• 769 berichten
  • 2146 stemmen

Over die statistieken gesproken. Ooit kwam ik langs een site waarmee je andere sites in geldwaarde kon uitdrukken, kijkend naar bezoekeraantal, unieke bezoekers, advertenties etc. En MM ging al richting een half miljoen euro geloof ik.

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

(afbeelding)

.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Waarom ze dan niet in hetzelfde sterrenformaat doen als eronder en erboven?

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Omdat ze dan een 4,19 ster moeten doen en dat is te moeilijk voor ze.

En 4 sterretjes is natuurlijk zonde als het eigenlijk 4,19 is.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Leuk! Waar stond die advertentie in Kos?

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Die banner ben ik al op talloze plekken tegengekomen. Dit keer op http://www.voetbalzone.nl/

JDSsmetje

• 6568 berichten
  • 2312 stemmen

Alastor schreef:

Bezoekers per land:

België 7.7%

Nu is dat al 10,1%!

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Wel raar dat bij die banner alle beoordelingen wit/ dik gedrukt zijn behalve bij moviemeter. Daar is het andersom. Net of Moviemeter de beoordeling is van 4,19/5...

V

• 8369 berichten
  • 3362 stemmen

(afbeelding)

Zag deze hoes vanmiddag bij de Videoworld. Is al genoemd zie ik net. Maar ik maak natuurlijk niet van Jan Lul een foto met mijn mobieltje!

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Wel grappig dat de user de film maar met 3* beloont, dat zetten ze er natuurlijk niet bij.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Erger nog is dat de film zich niet eens afspeelt tijdens de Tweede Wereldoorlog...

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Haha, lol!

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Mug schreef:

Erger nog is dat de film zich niet eens afspeelt tijdens de Tweede Wereldoorlog...

De periode van de Japanse invasie in China in 1937 wordt ook wel regelmatig genoemd als "aanloop' in de Tweede Wereldoorlog in het Verre Oosten. De Jappen hebben niet veel stilgezeten hoor.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Aanloop is toch iets anders dan 'deel van'. Maar goed, blijkbaar speelt het gros van de film (op de vlucht slaan met de kinders) zich pas af in 1944 (als het historisch juist is). Echt alle plotomschrijvingen omtrent deze film spreken alleen maar van '37 als Hogg zich gaat nestelen in China. My bad...

Observator

• 18281 berichten
  • 3579 stemmen

Done.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Is bij deze ook gebeurd.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Zolang Jordy Film-Noir en Science-Fiction niet verandert in film noir en sciencefiction gaat mijn voorkeur toch naar last.fm vrees ik. Vind dat geen onbelangrijke details die aan de professionaliteit van een site bijdragen. Daarbij vind ik last.fm sowieso de betere site, zowel qua inhoud (dankzij die geweldige tipfunctie ontdek je daar veel makkelijker goede muziek dan goede films hier) als navigatie (overzichtelijker) en ontwerp (strakker).

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

Er is ook genoeg op last.fm aan te merken. Die niet helemaal gelukte tags bijvoorbeeld of het feit dat twee verschillende artiesten met dezelfde naam een pagina moeten delen.

Ook niet echt professioneel voor een site met weet ik hoeveel mensen in dienst.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Last.fm is idd verre van ideaal.

stinissen (crew films & series)

• 23434 berichten
  • 76919 stemmen

speedy23 schreef:

Is bij deze ook gebeurd.

Ik ook.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

ook

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

BoordAppel schreef:

Die niet helemaal gelukte tags bijvoorbeeld

Wat zou je daaraan willen veranderen? Vind het juist goed dat gebruikers zelf de muziek in kunnen delen. Kan inderdaad misplaatste tags opleveren, maar dat is inherent aan alle UGC en zo gebruikelijk is dat niet. Ik zou het in ieder geval toejuichen als we hier op MM de mogelijkheid krijgen te stemmen over de bij een film te vermelden genres.

het feit dat twee verschillende artiesten met dezelfde naam een pagina moeten delen
Dat is wel een doorn in het oog ja.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Joy4ever

• 4609 berichten
  • 1832 stemmen

Op telegraaf.nl idd . Wel veel tokkies reacties. Maar goed, Moviemeter zal nu wel veel nieuwe leden mogen verwelkomen . Behalve die Tokkies dan svp .

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

kappeuter schreef:

Inception beste film - De Telegraaf. [Film]

Zie ook huidige voorpagina MovieMeter.

Discussie over deze jaarlijst svp hier:

Film >> Toplijsten en favorieten >> Moviemeter Top 100 2010 (+ persoonlijke top 10 2010)

Altijd leuk om verdiend aangehaald te worden, maar de discussie onder het artikel is nog leuker. Er wordt nl. flink heen en weer gesmeten met hersencellen!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja die reacties zijn heerlijk om te lezen. Staat me een zooi onzin en lijkt alsof iedereen Inception na een half uur of eerder heeft afgezet

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

New kids is beste film !! Die begreep ik tenminste !

Dhr. van Esch , Rheden | 16:20 | 01.01.11

Δ Ik heb een klacht over deze reactie

Oh boy.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

En Rheden is hier nog geen 10 km vandaan.

Dat virus moet niet hierheen verhuizen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.