• 13.835 nieuwsartikelen
  • 171.726 films
  • 11.431 series
  • 32.470 seizoenen
  • 634.545 acteurs
  • 197.223 gebruikers
  • 9.230.176 stemmen

Polls en dergelijke

zoeken in:

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Inderdaad!

cr_ix

• 285 berichten
  • 0 stemmen

Jassie schreef:

of je houd een poll voor de poll......

Het is al weer een tijdje geleden dat ik het topich aangezwengeld heb, maar vooral in de nieuwe site lijkt het me een leuke feature. Wat denken jullie van een poll?

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

In De Site > Algemeen > mogelijkheid om polls in te voeren?:

Heb bij de zoekfunctie op "poll" gezocht maar niets gevonden.

Wat ik wou vragen is of in dit forum een mogelijkheid tot polls bespreekbaar is. Heb momenteel ergens een topic lopen over favoriete horror subgenres, maar het zou eigenlijk veel overzichtelijker zijn moest dit via een poll kunnen verlopen.

Als er al een topic over dit onderwerp bestaat, gelieve me dan te linken en dit te sluiten.

Bedankt.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Polls zijn natuurlijk leuk, maar niet erg praktisch op een forum als MM (ja duh, bij elke film is er een poll, maargoed). Het staat nu netjes en als je dan die polluitslagen krijgt dan is dat weg.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Zelf vind ik Polls altijd erg leuk , wat je dan wel gaat krijgen is dat er veel onnodige polls komen.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

mikoz schreef:

Zelf vind ik Polls altijd erg leuk , wat je dan wel gaat krijgen is dat er veel onnodige polls komen.

Da's waar en daar moeten de mods dan maar over oordelen vind ik. Maar het is bv. interessant als je bij de MM-gebruikers wil weten wat ze de beste film vinden van een bepaalde regisseur. Of welke regisseur ze de beste vinden in een bepaald genre. Enzovoort. Nu geeft iedereen z'n top 3 lijstje ofzo, zonder dat je een goed overzicht hebt (uitgedrukt in % bijvoorbeeld).

Goodfella_90

• 10405 berichten
  • 2573 stemmen

Ik ben opzich wel voor een dagelijkse poll of iets dergelijks. Ik heb er verder geen verstand van of dit wel mogelijk is.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

We hebben natuurlijk de toplijsten waar je achter elke film/acteur/regiseur een getal ziet staan van het aantal stemmen , maar een poll is natuurlijk makkelijker.

Naar mijn idee zou het erg leuk zijn , film polls , maar ook bijvoorbeeld polls in het algemeen topic zouden niet weerstaan.

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2884 stemmen

Dat van die polls op de "home" pagina gemaakt door de mods, zou ik opzich wel geinig vinden. Elke week een andere ofzo.

Polls in dit forum is opzich ook wel geinig, alle opties die toegevoegd kunnen worden om het voor de gebruikers leuker te maken om op de site actief te zijn zouden eigenlijk aangepakt moeten worden.

U-96

• 11872 berichten
  • 1977 stemmen

Halcyon schreef:

Maar het is bv. interessant als je bij de MM-gebruikers wil weten wat ze de beste film vinden van een bepaalde regisseur.

Hebben we dat al niet in de 'Het beste en slechtste van'-topics?

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Ja, maar zoals ik zei is een procentueel overzicht hierbij veel aangenamer. Maar het is slechts een suggestie hoor, helemaal geen kritiek op de huidige gang van zaken .

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.