- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- veranderingen uiterlijk!
veranderingen uiterlijk!

Jordy
-
- 22563 berichten
- 2952 stemmen
met dank aan kappeuter heb ik (eh we dus) het uiterlijk van de pagina wat veranderd... hopelijk bevalt het?

NERD
-
- 1671 berichten
- 1284 stemmen
Ziet er goed en professioneel uit inderdaad.
Alleen wel jammer dat je de chat hebt weggehaald, ik kan me voorstellen dat het niet echt goed staat, maar had je hem niet kunnen laten staan tot na de "geplande" chat avond...
Ik denk dat zon chat moet groeien, en als er eenmaal een aantal mensen tegelijk op de chat geweest zijn worden er vanzelf weer afspraken gemaakt wanneer men er weer is.....op die manier komt de chat meer en meer tot leven, denk ik zo.

Obiwannes
-
- 758 berichten
- 898 stemmen
Ziet er idd. wel veel mooier uit.
Doe zo voort.
Nu trekt het hopelijk nog meer mensen aan.

Jerome-B
-
- 467 berichten
- 589 stemmen
Ah maar veel meer mensen gebruiken toch Internet Explorer? Kan je hem niet iets groter maken...?

Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
haha schop jij even een oud topic omhoog

mr.Frielink
-
- 744 berichten
- 0 stemmen
toevallig, dat wilde ik vanochtend nog vragen

Jordy
-
- 22563 berichten
- 2952 stemmen
Er is een topic ergens over een site die bijhoudt hoe sites er vroeger uitzagen, daar stond MM ook bij... misschien kan iemand 'm even zoeken
Er zijn trouwens over een paar weken Grote Veranderingen op MovieMeter te verwachten.

sydney
-
- 2224 berichten
- 0 stemmen
Je moet wel ff geduld hebben voordat de pagina is opgebouwd. Maar hier kun je de prehistorie van Moviemeter bekijken.

tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Er zijn trouwens over een paar weken Grote Veranderingen op MovieMeter te verwachten.
Gave spoiler!

gotti
-
- 14006 berichten
- 5520 stemmen
Krijgen wij ook al te horen wat die grote veranderingen zijn of is dat staatsgeheim?

LZA
-
- 474 berichten
- 1539 stemmen
Krijgen wij ook al te horen wat die grote veranderingen zijn of is dat staatsgeheim?
ahum...SPOILER !!!

Yak
-
- 4945 berichten
- 827 stemmen
Geheim houden, véél leuker!

Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Kunnen we dan eindelijk als we op een film klikken deze meteen te zien krijgen? En de daarbij behorende soundtrack downloaden?

Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Je moet wel ff geduld hebben voordat de pagina is opgebouwd. Maar hier kun je de prehistorie van Moviemeter bekijken.
Ohja, nou weet ik het weer... inclusief mijn all-time favorite moviemeter quote:
"Ik wil geen mail krijgen met berichten als 'wat lul je nou, de film was vet goed of slecht' of wat dan ook"

Macmanus
-
- 13723 berichten
- 3581 stemmen
Hi Hi je maakt me nieuwsgierig

IamBernie
-
- 672 berichten
- 1641 stemmen
Er is een topic ergens over een site die bijhoudt hoe sites er vroeger uitzagen, daar stond MM ook bij... misschien kan iemand 'm even zoeken
Wat een nostalgie
Ik vond de oude site eerlijk gezegd echt "beter" (leuker). Lekker weinig gebruikers, weinig gezeik, nooit geflame, veel persoonlijker, noem 't maar op.
Topics als "klagen over gebruikers" waren overbodig... en een moderator/crew? what da fuck is that!? Er was maar 1 man, onze gastheer Jordy.
Wijzigen/verwijderen van berichten was toch nooit nodig. Update pagina was tenminste nog in zijn geheel bij te houden (wat voorheen nog niet bestond). Recensies vond ik altijd handig en erg leuk om te lezen. En niet te vergeten, de DVD reviews! Ook vond ik Jordy's logboek altijd wel geinig.( ik geloof dat 'k ooit om een comeback gevraagd in het forum ) En het uiterlijk van de pagina? Daar was niets mis mee!
Anderzijds snap ik natuurlijk ook wel dat je als host van de site zoveel mogelijk gebruikers probeert te krijgen. Dat is natuurlijk ook ontzettend leuk! Maar helaas zitten daar ook een hoop nadelen aan vast. :/
Maargoed ik kan er wel mee leven hoor, de chat wordt nu tenminste gebruikt
[edit]
Oh en trouwens, het UBB of vBullitin forum was echt veel beter.(ownde echt keihard!) Wat waren we daar toen blij mee zeg, dat was echt een verademing na het eerste forum waar alles achterstevoren liep en totaal niet ingedeeld was Jammer alleen dat het teveel bandbreedte innam...
[/edit]

narva77 (crew films)
-
- 12142 berichten
- 6289 stemmen
Als we maar niet van die irritante pop-ups krijgen zoals op IMDB. Moeten we gaan betalen btw?

Jordy
-
- 22563 berichten
- 2952 stemmen
Geen popups en niets betalen... je moet er niet te veel van verwachten trouwens... ik overdrijf graag

Jordy
-
- 22563 berichten
- 2952 stemmen
Overdrijf je trouwens niet een beetje Bernie
okee weinig geflame en newbies, daar heb je een punt, maar verder? Vond de site er niet uitzien, die reviews e.d. van mij gingen ook nergens over. En sja, "geen crew".. ik deed alles in m'n eentje, had ik ook geen jaren volgehouden. Het wijzigen en verwijderen deed ik wel erg vaak, op een veel omslachterige manier dan nu.
Dat forum.. sja het stond compleet los van de site zelf, en er zaten veel opties in die totaal nergens over gingen. Met bandbreedte heeft het niets te maken dat ik die niet meer gebruikte na een tijdje. Ik heb de goede opties van dat forum overgenomen... als je nog iets mist in dit forum tov zo'n standaard phpBB-forumpje hoor ik het graag

neo
-
- 15379 berichten
- 9118 stemmen
weinig gezeik, nooit geflame
volgens mij was jij toen de enige die zich hier mee bezig hield

kos
-
- 45739 berichten
- 8268 stemmen
... en een moderator/crew? what da fuck is that!?

IamBernie
-
- 672 berichten
- 1641 stemmen
Haha, ik weet heus wel dat ik overdrijf hoor (ik overdrijf ook graag ), het was niet zo serieus bedoeld. Ik was gewoon in een nostalgische bui toen ik die oude pagina's zag en dan wil je wel 's een paar voordelen van nu weglaten

IamBernie
-
- 672 berichten
- 1641 stemmen
Met bandbreedte heeft het niets te maken dat ik die niet meer gebruikte na een tijdje.
Maar ik vond dat BB-forum gewoon veel completer, that's all.. En ja er zaten wel wat overbodige opties bij, maar dat maakte het nou zo leuk.

neo
-
- 15379 berichten
- 9118 stemmen
in dit geval ben ik het wel een beetje eens met bernie

NERD
-
- 1671 berichten
- 1284 stemmen
Heh, ik weet nog dat toen ik in Januari 2002 voor het eerst hier kwam we op minder dan 200 leden stonden geloof ik (ook al redelijk veel overigens).