- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- GamesMeter.nl
GamesMeter.nl
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
What the.. 
Maar even inloggen dan. 
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
dat gaat voorlopig nog via de topic's
Maar er is nog geen link op google naar gamesmeter.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Ik heb helemaal niks met spelletjes, maar is 'Gamemeter' zonder meervouds-s niet veel mooier? Ook gezien de continuiteit van de metersites uiteraard.
Tommeh
-
- 7317 berichten
- 3295 stemmen
Ik heb helemaal niks met spelletjes, maar is 'Gamemeter' zonder meervouds-s niet veel mooier? Ook gezien de continuiteit van de metersites uiteraard.
dan moet je er ook "bookmeter" van maken 
Bacon
-
- 1012 berichten
- 1378 stemmen
Leuk! Alhoewel ik vandaag de dag bijna geen games meer speel, wil ik toch nog graag al die oude klassiekers terugvinden en beoordelen op gamesmeter.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12837 stemmen
Leuk! Alhoewel ik vandaag de dag bijna geen games meer speel, wil ik toch nog graag al die oude klassiekers terugvinden en beoordelen op gamesmeter.
Hear hear, al lang geen games meer aangeraakt maar vroeger erg fervent gamer. Kan nog heel wat NES, SNES en Neo-Geo stemmen plaatsen 
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3236 stemmen
Geweldig dit jordy! Al die mooie herinneringen van die oude nintendo games maar weer ff omhoog halen.
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Is me compleet ontgaan. Wel erg leuk, ben geen gamer, maar speelde vroeger wel veel op de SNES en deed enkele PC spellen. 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
ik heb me net aangemeld ben ook geen echte gamer maar een lekker gta/ hitman enzo gaat wel
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
helemaal mee eens!!
mooie kleur overigens, GROEN! veel mooier dan hier
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ook ik speel tegenwoordig nog maar weinig games, maar een jaar of 2-3 terug besteedde ik er wel veel tijd aan. Vooral aan het begin van de GameCubetijd was ik fanatiek. Wellicht me later toch even aanmelden om wat te stemmen 
Ik ben nog wel altijd fan van de Zelda-reeks trouwens.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1228 stemmen
Vroeger veel Ge-NESd. Vooral Kirby en Super Mario 3.
Daarna vooral op de PC Chamionship Managers gespeeld, met als beste versie 01-02. Nu Football Manager.
Sinds kort een Xbox op het huis waar ik woon, en we hebben inmiddels 4 controllers naar de klote gespeeld met ProEvo 5! Fantastisch spel!
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Ik ben nog wel altijd fan van de Zelda-reeks trouwens.
Welke heb je gespeeld?
Ik ben een jaar met Zelda: A Link to the Past (SNES) bezig geweest en had hem bijna uitgespeeld. Toen een aantal jaren laten liggen, omdat ik niet verder kwam. Nu zag ik recent op youtube dat ik pas ergens op de helft was, ik zat nog altijd in de Light World. 
basketballerke
-
- 4727 berichten
- 0 stemmen
Zelda is het beste van het beste op game gebied vind ik. Al heb ik enkel op de N64 er twee gespeeld, Majora's Mask en Ocarina of Time, de eerste vind ik net wat beter, ziet er een stuk mooier uit vind ik, en het veranderen naar andere soorten via maskers, Goron, Zora bv. is ook een erg leuke toevoeging. Heb zelf dat spel nooit uitgespeeld, dat heeft m'n zus op de een of andere manier ooit gedaan.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Welke heb je gespeeld?
The Legend of Zelda (gewoon deel 1 dus, maar nooit uitgespeeld)
Link's Adventure (Barslecht en ook niet uitgespeeld)
A Link To the Past (momenteel mee bezig, maar er zit niet veel vaart in)
Ocarina of Time (uitgespeeld)
Majora's Mask (uitgespeeld)
The Wind Waker (mijn eerste, een paar keer uitgespeeld)
The Minish Cap (uitgespeeld)
The Twlight Princess (uitgespeeld)
Niet gedaan:
Link's Awakening
Oracle of Ages
Oracle of Seasons
Volgens mij zijn er niet meer, maar helemaal zeker ben ik daar niet van. De Zelda-serie blijft voor mij de enige serie waar ik nog echt warm voor loop. Er zijn wel andere series die ik leuk vind en die ik wel eens speel, maar dit is met afstand mijn favoriet.
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Leuk, ik ben zeker geen kenner, maar het bevalt mij ook erg goed. Waar loop je op stuk bij A Link to the Past?
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Leuk, ik ben zeker geen kenner, maar het bevalt mij ook erg goed. Waar loop je op stuk bij A Link to the Past?
Nergens. Zoals ik al zei game ik tegenwoordig minder en daarom zit de vaart bij dat spel er niet in. Ik zit nu ergens op de helft van de dark world. En ik zeg het er maar bij: als je slechts de light world hebt gehad dan heb je maar een kwart van de game gezien of zo. Ik vind de 3D delen uit de reeks trouwens wel wat leuker en completer.
sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Net als bij avondvierdaagse:
Zo gaat ie goed, zo gaat ie beter, alweer een nieuwe meter. 
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Ja, en wat een verademing lettend op de looks van de site!
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Oh das vet zeg!
Toevallig is naast animé en film m'n andere grote hobby gamen 
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
het kan aan mijn account liggen op gamemeter, maar ik kan wel stemmen, maar geen berichten schrijven bij de games.
weet iemand hoe je dan stemt 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Super Jordy
, had dit echt niet verwacht. Viel bijna van mijn stoel van verbazing toen ik 'ontdekte' dat GM er was
.
Super
.