ad

Drama | 90 minuten

Genre: Drama

Geregisseerd door: Richard Gabai

Met onder meer: Danica McKellar, Jonathan Bennett en Jaleel White

IMDb beoordeling: 5,2 (651)

Over The Wrong Woman

Ellen Plainview wordt gearresteerd omdat ze een vrouw zou hebben aangevallen op een parkeerplaats. Ellen blijft haar onschuld volhouden. Uiteindelijk komt ze vrij op borgtocht, doordat er te weinig bewijslast werd gevonden. Kort na haar vrijlating doet Ellen een verrassende ontdekking...

image

avatar van Tiany

Tiany

Interessante film over valse beschuldiging, en uitspraak in rechtbank. Met enkele acteurs die we als tieners nog hebben zien spelen, het gezicht van detecive Hamer kwam me vaag bekend voor...waar kende ik die kerel van ? En toen wist ik het, "Steven Urkel" van Family Matters raar hem in zo'n serieuze rol te zien.