10 Regole per Fare Innamorare (2012)

Alternatieve titel: 10 Rules for Falling in Love

Italië

geregisseerd door Cristiano Bortone
met Guglielmo Scilla, Enrica Pintore en Giorgio Verduci

De verlegen student Marco is verliefd. Zijn vader is een echte playboy en wil hem onderwijzen in hoe hij de liefde van zijn leven aan de haak kan slaan. Marco's vader denkt dat als een man tien regels volgt, hij iedere vrouw die hij begeert kan krijgen. De beproefde methode levert bij Marco niet de gewenste resultaten.

avatar van morpheus2000
Oh jee, wat een dramatische film. Slapstick-achtige flauwekulhumor. En dan komt het acteren er nog overheen.
Barslecht dit....

avatar van ZenZin