• 8.233.958 stemmen

Genre: Avontuur / Drama

Geregisseerd door: William Dieterle

Met onder meer: Elizabeth Taylor, Dana Andrews en Peter Finch

Over Elephant Walk

De jonge en bloedmooie Ruth (Taylor) is de aanstaande bruid van theeplanter John Wiley (Finch) op het verre Ceylon. Zo op het oog kan er niets misgaan. Maar het blijkt dat achter elke struik problemen op de loer liggen. Eigenzinnige Ruth had beter moeten luisteren naar die roddelkont aan het Amerikaanse thuisfront: 'Welk meisje wil nou in de jungle wonen, met al die tijgers en slangen?'

imageimageimage

Planter Gordon Gregory

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

• 1987 berichten

Een aardige en kleurvolle avonturendrama met een zoals gewoonlijk wonderschone een Elizabeth Taylor. Mooi op diverse locaties gefilmd in Sri Lanka. Aardig verhaal en het einde was zeker spectaculair met die olifanten. Ik heb mij vanmiddag zeker niet verveeld deze film uit de oude doos, die ik ooit in het verleden op TCM heb gezien en ook heb opgenomen en nu dus heb herzien. Maar dat ze 55 euries voor deze film vragen is absurd, wan dat is de film zeker niet waard. Een 3.0