Elephant Walk (1954)

Avontuur / Drama

geregisseerd door William Dieterle
met Elizabeth Taylor, Dana Andrews en Peter Finch

De jonge en bloedmooie Ruth (Taylor) is de aanstaande bruid van theeplanter John Wiley (Finch) op het verre Ceylon. Zo op het oog kan er niets misgaan. Maar het blijkt dat achter elke struik problemen op de loer liggen. Eigenzinnige Ruth had beter moeten luisteren naar die roddelkont aan het Amerikaanse thuisfront: 'Welk meisje wil nou in de jungle wonen, met al die tijgers en slangen?'