Hokus Pokus Albert Åberg (2013)

Alternatieve titels: Hocus Pocus met Alfons Alfrink | Hocus Pocus Alfie Atkins

Noorwegen
Animatie / Familie

geregisseerd door Torill Kove
met de stemmen van Henrik Forsbak Langfeldt, Kim Haugen en Hallvard Lydvo

Albert zit pas op school en zijn grootste wens voor zijn verjaardag is een hond. Zijn vader denkt dat Albert te klein is voor zo'n grote verantwoordelijkheid en het is moeilijk voor Albert om zijn vader te overtuigen van het tegendeel. Op een dag ziet Albert een goochelaar in het park en hij denkt dat hij met behulp van magie wel zijn wens werkelijkheid kan maken. Helaas vindt hij snel uit dat niet alles met magie opgelost kan worden.

Vanaf 8 oktober in de bioscoop (Amstelfilm)