Barcelona, Nit d'Estiu (2013)

Alternatieve titels: Barcelona, Noche de Verano | Barcelona Summer Night

1 stem

Spanje
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Dani de la Orden
met Francesc Colomer, Jan Cornet en Joan Dausà

In 2012 veroorzaakt de komeet 'Rose' een magische nacht in Barcelona. De gebeurtenis zorgt voor een sfeer van liefde en verlangen en doet de meest romantische verwikkelingen ontstaan. Zo komt een stelletje erachter dat zij zwanger is. Ook krijgen twee mannelijke voetballers een oogje op elkaar. Het duo moet een moeilijke beslissing nemen.