Of Good Report (2013)

Zuid-Afrika
Drama / Thriller

geregisseerd door Jahmil X.T. Qubeka
met Mothusi Magano, Petronella Tshuma en Thobi Mkhwanazi

De introverte en schijnbaar zachtaardige leraar Parker Sithole heeft een passie voor literatuur. Hij wordt op een nieuwe school voorgesteld als een "eerzame" man. In een lokale bar ontmoet hij een betoverende jonge vrouw waar hij direct op valt. Maar wanneer zij de volgende dag zijn klas binnenloopt realiseert hij zich dat de bloeiende liefde die vreugde in zijn leven heeft gebracht verboden is.