Fiaker Nr. 13 (1926)

Alternatieve titel: Cab. Nr. 13

Duitsland / Oostenrijk

geregisseerd door Michael Curtiz
met Lili Damita, Jack Trevor en Paul Biensfeldt

In 1910 laat een jonge moeder die eigenlijk zelf nog een kind is, haar pasgeboren baby achter in het rijtuigje uit de titel. De koetsier ontfermt zich over de vondelinge en brengt haar groot. Zestien jaar later is het kind dat Lilian heet, een sierlijke danseres geworden. Ze wordt voor het eerst verliefd en de gelukkige is haar buurman, een jonge musicus. Voordat ze met hem gaat trouwen, vindt ze eerst haar vader die een rijke importeur is. Nu heeft ze twee vaders die uitsluitend op het geluk van hun dochter uit zijn.