AE: Apocalypse Earth (2013)

1,87

Sciencefiction / Actie

geregisseerd door Thunder Levin
met Richard Grieco, Adrian Paul en Bali Rodriguez

Een groepje mensen ontvlucht de Aarde en landt op een exotische planeet. Al snel doen ze de ontdekking dat de planeet bewoond wordt door kwaadaardige, buitenaardse wezens. De groep zal nu het gevecht met hen moeten aangaan om te overleven...

26 BERICHTEN1 MENING
avatar van schram101

geplaatst: 23 april 2013, 13:15 uur [permalink]
YouTube - AE: APOCALYPSE EARTH TRAILER

Dit lijkt me dan een keer niet zo'n verkeerde Asylum

avatar van mjk87

geplaatst: 23 april 2013, 14:36 uur [permalink]
Buitenlandse wezens? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Duitsers? Turken?

avatar van 6-6-6
geplaatst: 29 mei 2013, 21:57 uur [permalink]
Dit is wel de aller slechtste Sciencefiction die ik heb gezien.
Zonde van mijn tijd, ook om nog een review te schrijven. 😢

avatar van brave71
geplaatst: 29 mei 2013, 23:49 uur [permalink]
film is op zich niet zo slecht, je kan zien dat hij low budget is, maar het verhaal is leuk uitgewerkt.
neem het geheel met een korreltje zout en hij is best te doen, acteerprestaties waren over het algemeen oke,
alleen de insecten etc waren erg nep
leuk om Adrian Paul een keer weer in actie te zien.

avatar van thugster

geplaatst: 30 mei 2013, 00:31 uur [permalink]
buitenaardse wezens
mjk87 schreef:
Buitenlandse wezens? Wat moet ik me daarbij voorstellen? Duitsers? Turken?

avatar van mjk87

geplaatst: 30 mei 2013, 01:24 uur [permalink]
Er stond buitenlandse 😇

avatar van b00ts

geplaatst: 31 mei 2013, 18:49 uur [permalink]
Tsja.....en als je op een exotische planeet landt, dan lijkt het me ook logisch dat je daar buitenaardse wezens aantreft....

avatar van 6-6-6
geplaatst: 1 juni 2013, 23:43 uur [permalink]bevat spoilers, klik op de tekst om deze te lezen
b00ts schreef:

Nou nee, ze komen ergens 325.000 jaar in de toekomst, dus terug op de Aarde

avatar van indigoriico

geplaatst: 2 juni 2013, 22:40 uur [permalink]
mensen die naar een andere planeet gaan en vervolgens daar wezens tegenkomen die daar wonen zijn dan toch geen buitenaardse wezens? dan zijn de mensen dat toch die op die planeet komen?

geplaatst: 9 juni 2013, 16:40 uur [permalink]
indigoriico schreef:

Alleen wanneer deze planeet ook aarde heet, zijn deze wezens geen buitenaardse...

avatar van indigoriico

geplaatst: 10 juni 2013, 03:38 uur [permalink]
Gorgoroth schreef:

dat is hier niet het geval volgens mij 😛

avatar van knusse stoel
geplaatst: 13 juni 2013, 17:36 uur [permalink]
Het spijt mij te moeten zeggen dat ik ben afgehaakt na een 20 minuten gekeken te hebben.
Waarom? Er wordt slecht gespeeld door de acteurs en de teksten zijn om te huilen.

Nogmaals sorry maar ik heb wel leukere dingen te doen of betere films te zien.

avatar van barcam
geplaatst: 14 juni 2013, 00:38 uur [permalink]
Voor de liefhebber van de slechte smaak weeral een geslaagde asylum b-film. Sciencefiction met de gekende asylum elementen: nodeloze virtuele ontploffingen, nepperige computer effecten, slechte acteurs en veel jatwerk van andere films... Maar het resultaat is voor een micro budget zeer geslaagd te noemen. Vond zelfs de "buitenaardse wezens" die enkel een laagje bodypaint aan hadden beter dan de virtuele van Avatar 🙂 (paar honderd keer duurder budget) Ook zeer goed gevonden einde.

avatar van zyntex
geplaatst: 15 juni 2013, 10:35 uur [permalink]
echt grappig dat die bodypaint van dat meisje steeds eraf gaat als ze uit het water komt

geplaatst: 15 juni 2013, 11:59 uur [permalink]
Redelijke film die niet al teveel voorstelt, je moet het leuk vinden.

geplaatst: 15 juni 2013, 19:34 uur [permalink]
Van asylum verwacht je geen hoog vlieger. Dat is dit dan ook niet, de hele film is echter prima te doen.
De ontknoping vond ik zelfs erg mooi en ik hoop dat er een vervolg komt.

geplaatst: 18 juni 2013, 13:07 uur [permalink]
Vreselijke film waar Asylum weer eens laat zien dat 80% van de films die bij hun uit komen rotzooi is.

avatar van Jason28

geplaatst: 23 juni 2013, 23:31 uur [permalink]
Is deze film net zo goed als dat slappe gefilosofie hier over buitenaardse wezens?

avatar van Shinobi

geplaatst: 25 juni 2013, 20:12 uur [permalink]
De Asylum versie van After Earth (2013) neem ik aan.

avatar van skipy05
geplaatst: 10 juli 2013, 22:29 uur [permalink]
Met films van asylum weet je al op voorhand wat je moet verwachten.
Films was niet echt slecht. Verhaal was te gewoon. Acteren was ook maar matig.
Dit zo films kunnen altijd beter.

avatar van ikkegoemikke
geplaatst: 16 augustus 2013, 01:39 uur [permalink]
Vreselijke SF. Het leek soms wel of de lokale film-amateurs club deze hadden in elkaar gestoken.
Wazig onsamenhangend verhaal, verschrikkelijk slecht acteerwerk , achterhaalde en vreselijk slechte SE's. Gouden les die ik hier uit heb geleerd : van nu af aan Asylum films mijden als de pest. Zelfs de opgeblazen ballonnen van Lea zagen er nep uit.
T'is zo een film om snel te vergeten. Zo snel zelfs, dat ik zelfs nu niet meer weet waarover ik aan het typen ben 🙂

avatar van henkula

geplaatst: 14 oktober 2013, 10:14 uur [permalink]
TIM was wel het toppunt

geplaatst: 29 oktober 2013, 20:15 uur [permalink]
Dit was echt heel erg slecht.
Het verhaal, de 'special effects', de acteerprestaties, de dialogen.
Alleen de voorgevel van het rimboe chickie was een beetje interessant. Niet best, als dat het enige plus puntje is van een film.

avatar van Bantavoer

geplaatst: 12 augustus 2014, 23:16 uur [permalink]
Wat een flutfilm. Een robot die op Data van Star Trek TNG wilt lijken. Het verhaal gaat nog, maar die special effects, de dialogen. O ja, één van de vrouwen knalt met hoofd tegen de rots, althans zo te zien, niet zo hard, dus je zou denken, die is bewusteloos. Maar niet dood. Nee, voor moviemistakes.com zou het een pagina vol met fouten zijn geworden.

avatar van huppelepup
geplaatst: 11 januari, 21:39 uur [permalink]bevat spoilers, klik op de tekst om deze te lezen
Voor een Asylum film is deze best te pruimen. Je weet van tevoren dat het geen bestseller is.
Tuurlijk, het acteren kan beter, net zo de special effects, maar het was al met al niet slecht.
Een beetje afgekeken van Planet of the Apes uit 1968.

avatar van firepotatoe
geplaatst: 30 april, 21:10 uur [permalink]bevat spoilers, klik op de tekst om deze te lezen
Budget film maar acteurs waren niet echt slecht. Vond de hoofdpersoon Richard Grieco zelfs erg goed acteren. Wat wel erg tegenviel waren bijvoorbeeld de reuzen- insecten