K-9 Adventures: A Christmas Tale (2013)

Alternatieve titels: Scoot & Kassie's Christmas Adventure | K9 Het Kerstverhaal

Familie

geregisseerd door Benjamin Gourley
met Ariana Bagley, Luke Perry en Taylor Negron

Cassie (Ariana Bagley) redt de voormalige K-9 politiehond Scoot. Daarnaast maakt ze nieuwe vrienden terwijl ze het kinderkoor helpt om geld in te zamelen voor de minder bedeelde kinderen. Maar wanneer twee boeven op komen dagen om te werken voor Cassie's vader (Luke Perry), met het plan om het ingezamelde geld te stelen, moeten Cassie, Scoot en hun vrienden alles op alles zetten om de slechteriken te pakken en Kerstmis te redden.

avatar van pampie
Flauwe TV film met ongeloofwaardige situatie's.

avatar van baspls
Behalve de het begin, het einde en de titel heeft de film niet echt iets te maken met K-9 (politiehond).
Heb me stierlijk verveeld bij deze film. Bizarre wendingen en voorspelbare situaties. Bonvendien was die priester zo nep als maar zijn kan. Hij had een stropdas om . Die 'boeven' zijn ook zo ontzettend flauw.

avatar van Phantasm
Aardige familiefilm die lekker wegkijkt.