Faasle (1985)

India
Romantiek / Familie

geregisseerd door Yash Chopra
met Sunil Dutt, Rekha en Farooq Shaikh

Als Vijay de mooie Chandni ontmoet worden de twee al snel verliefd op elkaar en denken ze aan trouwen. Ze willen hun geliefde dan ook voorstellen aan de rest van hun familie. Maar ondertussen krijgt Vijay het aan de stok met ene Vikram, een erg rijk man. Vikram vindt Vijay erg ongemanierd, grof en arrogant. Als Vijay wat later zichzelf wil voorstellen aan de ouders van Chandni komt hij erachter dat de vader van Chandni niemand minder is dan Vikram zelf. En die wil in geen geval dat Vijay zijn schoonzoon gaat worden.