Spy Train (1943)

Misdaad / Drama

geregisseerd door Harold Young
met Richard Travis, Catherine Craig en Chick Chandler

Op het Union Station in Los Angeles hebben de nazispionnen Hugo en Frieda Molte en hun handlanger Herman Krantz een dilemma. Herman heeft in de bagagekluis in de garderobe van dit treinstation een tas met een tijdbom geplaatst. Een andere, identieke tas met daarin aanwijzingen die kunnen leiden tot arrestatie en daaropvolgende executie van de Moltes, blijkt ook in een kluis in deze garderobe te staan. Ze durven echter geen poging te ondernemen om deze tas op te halen omdat ze in de gaten gehouden worden. Ondertussen proberen de beroemde oorlogscorrespondent Bruce Grant en zijn fotograaf Stew Stewart de dochter van hun uitgever Jane Thornwald en haar kamermeid Millie, die bevriend is met Herman, op het station te vinden.