• 8.489.145 stemmen

Genre: Horror

Oorsprong: Spanje

Geregisseerd door: Miguel Larraya

Met onder meer: Úrsula Corberó en Alicia Sanz

IMDb beoordeling: 3,7 (712)

• Pathé Thuis Bekijk via Pathé Thuis

Plot Afterparty

Carlos, een tv-ster en tieneridool, wordt uitgenodigd voor een wild feestje. De ochtend erna wordt hij wakker in een sinister huis met drie meisjes waarmee hij de vorige avond contact heeft gehad. Met alle communicatiemogelijkheden afgesloten en geen manier om te ontsnappen komen ze er al snel achter dat ze niet alleen in het huis zijn en wellicht nooit in staat zullen zijn om te ontsnappen.

imageimageimage

avatar van Spartaan1986

Spartaan1986

• 1938 stemmen

Aardige Spaanse thriller die een goed 1e half uur kent maar erna wordt het toch wel erg rommelig en komt er veel jatwerk van andere films aan te pas.

avatar van Noodless

Noodless

Sluit me min of meer aan bij mijn voorganger.

De film opent goed en heeft nadien een vermakelijk concept, maar inderdaad in het tweede stuk wat rommelig uitgewerkt. 6/10

avatar van Stijn B.

Stijn B.

Sluw Spaanse thriller die een frisse draai geeft aan het slashergenre met gillende tieners. Daarnaast is de film een vlijmscherpe satire over bakvissen

avatar van voskat

voskat

De eerste twist (dat de moorden in scène waren gezet) had ik gelijk al door. Maar gelukkig wordt daar vervolgens weer aardig op voort geborduurd en komt de film een beetje op gang.
Spannend wordt het echter nooit. Had meer in gezeten.

avatar van Phantasm

Phantasm

Viel me wat tegen, had er wel wat meer van verwacht.

avatar van ipman-99

ipman-99

"Afterparty from Miguel Larraya." ... " !!!

Aardig Spaans tussendoortje !!! Een visuele prikkelende Horror-Thriller (meer thriller) met een verrassend verhaal van Spaanse bodem ! De film begint op een feestje met veel geflirt en schaars geklede vrouwen die 'allemaal' met Carlos ("een tv ster") het bed willen induiken ... ! Wat volgt is het uitdagen van Carlos en de vrouwen onder elkaar. Na een 'stomende' vrijpartij neemt het verhaal je mee naar een ware kat en muis spel ... ! De vraag is ...?! Wie is de kat en de muis ... ('Tom & Jerry' zijn het zeker niet ... hihi) !

Ik hou (ook) wel van dit soort genre films, de sfeer en de cast deden de rest !

Qua bloedvergieten viel het wel mee, want in mijn ogen was deze meer een thriller !

avatar van AmazingPP

AmazingPP

Origineel gegeven om een huis helemaal te sealen na een feestje en een aantal feestgangers in het huis te laten zitten. Jammer dat het allemaal zo slordig uitgewerkt wordt. Deze film had zeker de potentie om spannend te worden, maar wordt dat nergens door het rommelige camera-werk en rommelige editing. Op een gegeven moment kon ik er geen touw meer aan vast knopen en opeens weer wel. Erg vreemd. Had meer in gezeten. 2 *

avatar van Martxela

Martxela

Viel me tegen. Werd wel een paar keer op het verkeerde bene gezet, maar eigenlijk kon je van het begin af al weten hoe de vork in de steel zat. Origineel uitgangspunt, maar wel erg afgeraffeld aan het eind en dat achter elkaar aan hollen van tieners met een mes door een verlaten huis hebben we al zo vaak gezien. Ik heb stukken doorgespoeld en dat is geen goed teken. Jammer, had veel beter gekund,

avatar van Gang_Star

Gang_Star

Matige film, die het beste kan worden omschreven als een thriller. Weinig horror te bespeuren hierin.

Een film die vooral standaard is, waarin een aantal mensen in een grote villa wakker worden na een feestje. Opgesloten, en de rest is eigenlijk ook behoorlijk voorspelbaar. Nauwelijks spannend, en rommelig uitgewerkt. Het einde was nogal zwak.