• 11.795 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Michael Rasmussen en Shawn Rasmussen

Met onder meer: Evalena Marie

Gesproken taal: Engels

Plot Dark Feed

"Insanity can be contagious"

Een filmploeg neemt een lowbudgetfilm op in een verlaten psychiatrische inrichting met een schimmig verleden. De lange dagen en gebrek aan slaap beginnen hun tol te eisen. Hoe langer de crew werkt hoe meer het lekkende, vochtige gebouw weer in leven lijkt te komen en zich begint te voeden met de nieuwe bewoners. Iets in de muren van het gebouw sijpelt langzaam naar buiten en infecteert hun gedachten.

avatar van jarno1975

jarno1975 (moderator series)

avatar van Daan258

Daan258

Trailer ziet er best aardig uit.

Ga ik zeker kijken, ik hou wel van horror films die zich afspelen in een asylum

avatar van konynewortel

konynewortel

Waardeloze film van filmcrew die zelf doordraaien in verlaten gekkenhuis.

bar-slechte acteurs ,flinterdun verhaal.

verloren tijd om hem te kijken ,halverwege uitgezet!

avatar van Draconian

Draconian

De film is zelf ook lowbudget. Troep.

Onderhond

Had beter gekund.

B-film crew die een C-film draaien. Het is niet de ideale setup voor een film. Misschien dat de broertjes(?) Rasmussen gehoopt hadden dat het C-film gegeven het slechte acteerwerk wat zou maskeren, jammer genoeg werkt het zo niet.

Visueel niet zo slecht, vooral de horrorstukken zelf komen goed uit de verf. Het gebouw ziet er lekker sfeervol uit, de gore is aardig, de effecten zijn effectief en het camerawerk kan er ook best mee door. Normaal is dat wel genoeg voor een fijne film, maar de rest zit jammer genoeg wat op Asylum niveau. Vreselijke dialogen en brak acteerwerk halen de sfeer alsnog uit wat verder een leuk horrortje is.

Origineel is het verder niet, maar vermakelijk wel. Als iedereen z'n mond houdt en er niet teveel geacteerd moet worden is dit een leuke film, jammer genoeg houdt het daar wel bij op.

avatar van knusse stoel

knusse stoel

Film is best aardig, alleen is het onderwerp over gekkenhuizen nu wel zo'n beetje uitgemolken.

Ik kan even niet op de namen komen maar afgelopen jaar heb ik er nu al 3 (incl. deze) voor mijn kiezen gehad en het begint nu een beetje te vervelen.

Maar toch kwamen we de 90 minuten wel door zonder de ergernissen die je bij een slechte film wel snel hebt.

Zoals "Onderhond" al schreef, het visuele is aardig sfeervol en er gebeurt ook wel het een en ander. Maar meer dan een 6 op de lijst van 10 is het niet waard, helaas voor de gebroeders Rasmussen.

avatar van Daan258

Daan258

De trailer zag er nog best leuk uit, maar wat is de film vreselijk zeg.

Heb hem echt met pijn en moeite af moeten kijken.

Onwijs slecht verhaal, onwijs slecht geacteerd en onwijs slechte special effects.

Dit is ook een van de slechtste horror films die ik ooit heb gezien.

Echt een B-film maar dan ook echt een B-film.

avatar van Meister

Meister

Onderhond schreef:

Had beter gekund.

Sluit ik me bij aan.

avatar van Noodless

Noodless

Naar de prullenmand !

De film komt wel heel traag op gang met heel wat irritante en onzinnige dialogen. Het verhaal slaat op niks en het acteerwerk is heel zwak.

Daarbij miste ik de nodige sfeer in dit werkje ondanks dat de locatie in het voordeel was.

Zeker geen spanning te bespeuren in deze film en de gore valt ook wat tegen.

Gezien het genre erg slaapverwekkend. 1/10

avatar van AmazingPP

AmazingPP

Dus... Wat een vreselijke film. Wat een vreselijk acteerwerk. Vreselijk. Zei ik al vreselijk? 0,5 *

avatar van tattoobob

tattoobob

Lekker overslaan dus.

avatar van renzoroy

renzoroy

Daan258 schreef:

De trailer zag er nog best leuk uit, maar wat is de film vreselijk zeg.

Heb hem echt met pijn en moeite af moeten kijken.

Dit is ook een van de slechtste horror films die ik ooit heb gezien.

Echt een B-film maar dan ook echt een B-film.

dan heb je nog nooit een film van the Asylum of van Uwe Boll gezien zeker, die zijn nog slechter (jaja dat bestaat )

avatar van Phantasm

Phantasm

Slaapverwekkend en totaal niet echt spannend.