Gentle Julia (1936)

geregisseerd door John G. Blystone
met Jane Withers, Tom Brown en Marsha Hunt

Na een kerkdienst op zondagochtend in het kleine stadje Atwater verzamelen veel ongehuwde mannelijke kerkgangers zich rond Julia, de flirtende dochter van de plaatselijke bankier Atwater. De jonge Albert Crum, wiens manieren en wijze van praten suggereren dat hij een aristocratische opvoeding heeft genoten, vraagt Julia om met hem een ritje te maken in zijn auto. Julia’s nicht Florence heeft een hekel aan Crum omdat hij haar 'grappig gezicht’ noemt. Florence moedigt daarom de verlegen en onhandige journalist Noble Dill aan om Julia het hof te maken.