Urban Fighter (2012)

Duitsland
Actie

geregisseerd door Mike Möller
met Mike Möller, Volkram Zschiesche en Oliver Juhrs

De 'Bloods' zijn de meest intimiderende en gewelddadige bende in de stad. Een wetteloze stad waar bendes over de straten regeren. De gemene en bloeddorstige moordenaar Slater is hun leider. De stad is zijn domein en hij regeert er met ijzeren hand. Er zijn ook mensen die geen lid zijn van bendes zoals Mikey en zijn vrienden. Mickey is een randgeval, hij is een durver en vechter en raakt altijd in de problemen. Zijn broer Mathis en diens vrienden proberen tot elke prijs om problemen te vermijden. Maar dan wordt Mathis vermist en vermoord. Om de dood van zijn broer te wreken, moet Mickey nu het gevecht aangaan met diegenen die verantwoordelijk zijn voor zijn broers dood.

avatar van dope
Wat n draak van n film.... Hadden ze het dan maar in het Duits gedaan, dat Duits/Engels accent is niet om aan te horen! Ze Germens....

avatar van Draconian
Vooral het begin van de film was echt bar slecht gemaakt. Leek wel Flodder waar je naar keek qua figuren.

avatar van cyberdad
2 sterren alleen voor de vechtscenes.
Qua verhaal waardeloos.
De pruikenmaker had blijkbaar een zeer slechte dag.

Meer kan ik niet geven.

avatar van schumacher
Omg, één van de rampzaligste film die ik ooit gezien heb, na kleine 10min afgezet, zo erg was het, dit is de 2 de keer nog maar in jaren ik dit gedaan heb, dits is geen b zelfs geen c maar een D film .
Begin er niet aan mensen, pure tijdverspilling, zelfs die gevechten trokken op niks, waren niet overtuigend en vooral amateuristisch.
Ook de acteurs dikke nul.
Zoals u hierboven wel leest; niemand vind deze goed, zelfs niet een beetje en ze hebben gelijk.

De muziek was wel leuk, Duitse band maar kom even niet op de naam.
Was de film in het Duits geweest, dan viel er nog wat van te maken.

2 sterren puur voor het achtergrond geluid.

Een D-film komt idd aardig in de buurt, wat erg dit...
Het verhaal had met vlagen wat weg van Bloodsport, maar de film opzich heeft een uitvoering van lik mun vestje. Decors van toneelstukjes van groep 8, onwaarschijnlijkheden all over....al met al mega slecht acteerwerk, en de duitsers die engels proberen te praten is ook geen goeie optie idd !
Enige positieve waren enkele vechtscenes !

**edit**
De pruikenmaker had blijkbaar een zeer slechte dag.
lol, rake uitspraak ! hoofdrolspeler leek er in het begin één van de 'new kids'

Waardeloze film ! Vind het zonde om de lamp van mijn beamer hiermee te verslijten.
Tragisch acteerwerk, D-Film zoals hierboven al aangegeven.
En dat Duits/Engels... Bah ! De zinsopbouw van sommige conversaties kloppen nog geen eens..
Echt zonde van je tijd.