Obietnica (2014)

Polen / Denemarken
Drama / Thriller

geregisseerd door Anna Kazejak-Dawid
met Eliza Rycembel, Mateusz Wieclawek en Magdalena Poplawska

Drie weken geleden is Liliana's nachtmerrie uitgekomen: haar vriendje Janek heeft op een feestje een ander meisje gekust. Hoewel hij zich erg schuldig voelt kan ze hem niet vergeven. Een aantal dagen voor het einde van het schooljaar geeft Liliana hem een ultimatum. Hij krijgt 24 uur om zijn liefde voor haar te bewijzen of hij zal haar voor altijd moeten vergeten.