• 8.297.259 stemmen

Saturday Morning Mystery (2012)

Horror / Komedie | 83 minuten

Genre: Horror / Komedie

Alternatieve titel: Saturday Morning Massacre

Geregisseerd door: Spencer Parsons

Met onder meer: Ashley Spillers, Jonny Mars en Josephine Decker

IMDb beoordeling: 4,4 (884)

Plot Saturday Morning Mystery

"Don’t meddle with the devil."

Een amateuristisch team van paranormale onderzoekers probeert rond te komen van het ontmaskeren van bovennatuurlijke incidenten. Op de rand van faillissement neemt Nancy een zaak aan waarin geruchten gaan over verdachte verdwijningen en gewelddadige moorden die verbonden zijn aan 'n verlaten schoolgebouw. Wanneer ze een rondleiding krijgen in het gebouw door de lokale sheriff, komen ze meer te weten over het gruwelijke verleden van het schoolgebouw. Ondanks het advies van de sheriff om niet in het gebouw te overnachten besluiten ze dit toch te doen.

avatar van dutchtuga

dutchtuga

Amusante film vooral. Het ziet er meestal amateuristisch uit en ook het acteerwerk is niet vaak sterk, maar Parsons haalt kracht uit de geweldige twist en de score, die op momenten aan Goblin doet denken.

Langer stuk in mijn verslag over het BUTFF.

avatar van henkula

henkula

Scooby Doo tekenfilms heb ik nooit leuk gevonden, dit zal een parodie zijn?

avatar van Elineloves

Elineloves

Amateuristisch is inderdaad een goede benaming. Het is niet zo boeiend en het lijkt op een film die een paar leden van de scouting hebben geschoten vanuit het plaatselijke buurthuis en omgeving. Zo voelt het, zo klinkt het en zo ziet het uit. Het acteerwerk valt nog wel mee, dat is niet het beroerdste (Al ben je halverwege de film wel op ze uitgekeken), maar er zit weinig vooral in het begin tot geen vaart of spanning in de film. Naarmate de film vordert wordt het iets beter, maar nog steeds weet het nergens boven de middelmaat uit te stijgen.

avatar van perceived

perceived

henkula schreef:

Scooby Doo tekenfilms heb ik nooit leuk gevonden, dit zal een parodie zijn?

Scooby Doo vond ik vroeger geweldig. Denk zelfs dat daardoor mijn voorliefde voor het horror-genre ontstaan is Desondanks vond ik Saturday Morning Mystery ook niet zo te pruimen. 4/10*

avatar van Noodless

Noodless

Scooby Doo laat het vlug afweten....

Het eerste gedeelte van de film is langdradig en laat je vooral aan de tekenfilms van Scooby Doo denken. Eénmaal dat de vaart er in zit , besef je dat de regisseur je toch wat op het verkeerde spoor heeft gezet. Toch een onvoorspelbare wending in het verhaal. Vanaf dan wordt de film ook beter en zit er wat spanning in het verhaal. Leuke cover trouwens. 5/10