Somebody Loves Me (1952)

Romantiek / Muziek

geregisseerd door Irving Brecher
met Betty Hutton, Ralph Meeker en Robert Keith

San Francisco, 1906. De jonge actrice Blossom Seeley worstelt om indruk te maken op haar meestentijds dronken publiek. Een optreden van haar wordt onderbroken door een aardbeving en tijdens die hectische momenten krijgt ze een kaartje in de handen gedrukt van de beroemde Broadwayproducer 'Pop' Grauman. Als de inwoners van de stad zich weten te herstellen van de gevolgen van de aardbeving, wordt Blossom een vaste verschijning in de shows van Grauman. De ster van één van de shows is de hooghartige Nola Beech. Zij eist één van de nummers van Blossom op. Blossoms protesten mogen niet baten en Nola krijgt het nummer. Blossoms vriend Essie doet een poging om het nummer van Nola op een hilarische manier de nek om te draaien.