Wired to Kill (1986)

Alternatieve titel: Booby Trap

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Francis Schaeffer
met Emily Longstreth, Devin Hoelscher en Merritt Butrick

Steve is een achttienjarig genie in elektronica en computers. Samen met zijn moeder, grootmoeder en Rebecca, een vriendin, woont hij in een afgesloten buurt van Los Angeles. Het leven wordt er beheerst door straatbendes. Als de hele familie in conflict geraakt met de gevaarlijkste bende, is er nog maar één oplossing: overleven. Steve ontwikkelt in zijn werkplaats een aantal originele, maar levensgevaarlijke boobytraps. Het plan is om de bendeleden er één voor één mee uit te roeien.