Bright Lights (1930)

1 stem

Muziek / Drama

geregisseerd door Michael Curtiz
met Dorothy Mackaill, Frank Fay en Noah Beery

Wanneer Louanne 'Lou', ster van een Broadway revue, op de laatste avond van de show haar verloving met Emerson Fairchild wil aankondigen, komt een groep journalisten om haar te interviewen. Ze vertelt over haar jeugd op een boerderij in Engeland en hoe ze uiteindelijk een hula-danseres werd in een café in Kohinoor, Afrika. Wally Dean werd daar haar vriend en bodyguard. Hij heeft haar gered van de aanranding door de Portugese smokkelaar Miguel Parada. Ze wijst erop, dat Wally haar nog steeds beschermt wanneer ze op tournee is. Miguel, die Louanne herkent, komt backstage en Wally vraagt zijn vriend Connie Lamont om hem in de kleedkamer tegen te houden.