ad

Nog geen stemmen

Genre: Komedie

Geregisseerd door: John Francis Dillon

Met onder meer: Colleen Moore, Jack Mulhall, Carl Miller

IMDb beoordeling: 5,7 (6)

Releasedatum: 15 november 1925

Over We Moderns

Mary Sundale rebelleert tegen de Victoriaanse opvoeding van haar saaie aristocratische ouders Sir Robert en Lady Kitty Sundale. Hoewel ze zich aangetrokken voelt tot de burger en ingenieur John Ashlar, geeft Mary de voorkeur aan een spannend leven. Ze wordt verliefd op de getrouwde auteur Oscar Pleat die gelooft dat hij voor de vrouwen een geschenk van God is. Mary's ouders laten haar door hun butler opsluiten in haar kamer maar ze weet te ontsnappen. Mary gaat vervolgens met haar vriendinnen stappen in Londen, maar John Ashlar volgt haar.