Brass Knuckles (1927)

Misdaad

geregisseerd door Lloyd Bacon
met Monte Blue, Betty Bronson en William Russell

Door toedoen van de goedaardige gevangene Zac Harrison wordt een gevangenisuitbraak voorkomen. Als beloning wordt Zac vrijgelaten waarna hij een belofte inlost die hij in de gevangenis had gedaan: hij bezoekt June Curry, de dochter van een veroordeelde medegevangene die in een weeshuis zit. Zac was er van uitgegaan dat June een tiener zou zijn maar hij is aangenaam verrast wanneer June een volwassen jongedame blijkt te zijn. Zac is er echter niet zo happig op dat June uit het weeshuis wil ontsnappen om samen met hem op te trekken.