Black Eve (2010)

Canada
Horror

geregisseerd door Ryan M. Andrews
met Veronika London, Emily Schooley en Kassandra Santos

Een gesloten warenhuis is het decor voor een wild Halloween feest van een groep vrienden. De volgende ochtend wordt Chris, verkleed als inbreker, wakker in een van de vele kamers en ontdekt dat alle andere feestgangers vermoord zijn. Ze gebruikt haar paranormale gave om naar de laatste momenten van het leven van de vermoorde gasten terug te keren. Als zij van kamer naar kamer gaat, ontdekt ze steeds meer dode lichamen. Dan ziet ze een van de feestgangers, een grote man, iedereen een voor een vermoorden. Terwijl het dodental toeneemt, sprokkelt Chris stukje bij beetje de puzzelstukjes bijeen...

avatar van Mac Hammer Fan
Het heeft een tijdje geduurd maar deze obscure horrorfilm werd nu al op enkele festivals in twee verschillende landen getoond.
Als je onderstaande link mag geloven dan zou Ryan M. Andrews toch over een bescheiden talent moeten beschikken.
Ten Canadian Genre/Horror Filmmakers to Watch For | Planet Fury - planetfury.com