Nel Labirinto del Sesso (1969)

Alternatieve titels: Psichidion | Sexual Inadequacies | The Labyrinth of Sex

Drama / Documentaire

geregisseerd door Alfonso Brescia
met Susy Andersen, Ugo Boccaletti en Maria Pia Conte

In deze semi-documentaire vertelt dokter Emilio Servadio aan de hand van diverse verhalen hoe liefde en seksualiteit door verschillende personen wordt ervaren, en hoe dit op verschillende wijze tot uiting komt. Ieder individu ervaart seksualiteit op zijn of haar eigen manier en reageert er daarom anders op. We zijn getuige van een nymfomane dame die een koude douche neemt om te kalmeren vooraleer ze toeslaat in een bioscoop, een aantal vette gefrustreerde mannen die gluren door ramen op schaars geklede of naakte vrouwen, het hilarische voorbeeld van een man die een jong schoolmeisje wil versieren, een freaky fetisjist die de 'ideale vrouw' wil maken van stukken van mannequins en een jong meisje dat haar moeder ziet in elkaar geslagen worden en uit wraak zelf een moordenares wordt.