Tendangan dari Langit (2011)

1 stem

Indonesië

geregisseerd door Hanung Bramantyo
met Yosie Kristanto, Maudy Ayunda en Giorgino Abraham

Tendangan dari Langit vertelt het verhaal van Wahyu, een middelbare scholier en getalenteerde voetballer. Zijn vader verbiedt hem om zijn droom om een professionele voetballer te worden na te streven. Nadat Wahyu ontdekt dat zijn vader zelf ooit de kans kreeg om in de nationale ploeg te komen maar faalde, respecteert hij de zorgen van zijn vader. Maar wanneer een beroemde voetbaltrainer zijn talent ziet en hem uitnodigt, begint hij hard te trainen met het team in Malang. Daar wordt Wahyu geconfronteerd met situaties die zijn voetbaldroom bemoeilijken en ontmoet hij de mooie en slimme dochter van zijn baas, Indah.