Timber! (1942)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Christy Cabanne
met Leo Carrillo, Andy Devine en Dan Dailey

Het contract dat de ‘Crowley Lumber Company’ tijdens de Tweede Wereldoorlog heeft afgesloten met de regering wordt bedreigd door een reeks ongelukken die de productie dwarsbomen. Terwijl Arizona en Quebec proberen het houtkamp en de houtmolen draaiende te houden, komt hun oude vriend Kansas hen helpen. Kansas komt er al snel achter dat een bende saboteurs, die actief is binnen het houtbedrijf, op het punt staat om de houtindustrie van het land de das om te doen en dat de leider van de spionnen in de buurt actief is. Kansas en zijn vrienden moeten deze leider en zijn verraderlijke handlangers zo snel mogelijk zien op te rollen, voordat ernstige schade wordt toegebracht aan de geallieerde oorlogsinspanning.