Song of Love (1929)

Muziek

geregisseerd door Erle C. Kenton
met Belle Baker, Ralph Graves en David Durand

Tom en Anna Gibson vormen samen met hun zoontje Buddy met zang en dans een succesvol rondtrekkend entertainment trio. Anna maakt zich echter zorgen over de toekomst van Buddy, wanneer ze hem aantreft met een balspel en hij zijn optreden blijkt te zijn vergeten. Ze besluit tijdelijk te stoppen met optreden om Buddy een fatsoenlijke thuissituatie te bezorgen. De doorgewinterde performer Tom kan echter geen sympathie voor Anna’s besluit opbrengen. Wanneer de flirterige blondine Maisie LeRoy solliciteert naar Anna’s plaats, neemt Tom haar aan. Na verloop van tijd biecht Tom Anna op dat hij verliefd is op Maisie.