• 8.304.020 stemmen

Drama / Romantiek | 103 minuten

Genre: Drama / Romantiek

Geregisseerd door: Tomer Almagor

Met onder meer: Amy Seimetz, Bret Roberts en Donal Logue

IMDb beoordeling: 5,3 (377)

Plot 9 Full Moons

"Fate can be a lousy lover"

Frankie is een woest enigmatisch en flink feestend sociaal dier dat haar eenzaamheid met verschillende mannen compenseert. Ze wordt echter verliefd op Lev, een aantrekkelijke muzikant en eenling met een totaal ander karakter. Ze zijn echter beiden bereid om het avontuur met elkaar aan te gaan... waar dat ook toe mag leiden.

imageimageimageimageimage

avatar van Meneer Bungel

Meneer Bungel

Low budget indie film, getipt als belofte voor Sundance 2012, klik.

9 Full Moons teaser on Vimeo

9 FULL MOONS Trailer on Vimeo.

avatar van Malick

Malick

Not only the best film at this year’s Raindance Film Festival, 9 Full Moons is also one of the best of the year, a relationship-on-the-rocks movie worthy of being talked about in the same breath as Cassavetes’ A Woman Under the Influence. Let’s hope there’s a theatrical release on the horizon.

*KLIK*

avatar van Prinz

Prinz

Graag een PM in mijn box als iemand me kan vertellen waar ik dit kan zien.

avatar van blurp194

blurp194

Mooi ingetogen drama.

Erg goed en vooral erg naturel gespeeld door Amy Seimetz en Bret Roberts - de echtheid straalt er vanaf, van dit ietwat onwaarschijnlijke stel dat elkaar vindt en hun wederzijdse moeilijkheden probeert te overwinnen. Daarom vooral de moeite van het kijken meer dan waard. Wel hier en daar wat sloom en wat traag, maar dat past goed in de ingetogen sfeer die er over de film ligt.