Guns, Drugs and Dirty Money (2010)

Actie / Komedie

geregisseerd door John Anton
met Anthony Moscato, Alex Safi en Sarah Szydlowski

Michael Steel is een striptekenaar die het eerste nummer van zijn stripboek voorleest aan zijn 10-jarige neefje . Bij het begin van de strip wordt men als lezer onmiddellijk 'opgeslorpt'' in de gewelddadige onderwereld van Detroit, waar maffia huurmoordenaar Nino Capazo - die uitkijkt naar zijn naderende pensioen - uit is op wraak op de New Yorkse misdaadbaas Benito Fontaine. Gedoemd om te sterven, op de vlucht, en niemand anders waar hij kan op rekenen, roept Capazo de hulp in van zijn voormalige misdaadpartner Rio. Er is maar één probleem: Rio zit op dit ogenblik achter slot en grendel in de Jackson State Prison.